Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zeker weten...of een S5...heb nog een jaar om na te denken en vooral ...te testen
ofwel gaat de 535 ook weg...en wordt het een snelle break...maar dienen bak geeft me zoveel plezier dat ik hem niet wil wegdoen...
enige vereiste..het moet een 4 zitter zijn...
Wedden dat dit kleinood (de carbon haaienvin) een zeer gewild en vaak besteld item zal zijn voor menig BMW-freak?
Het eerste wat ik zou veranderen aan mijn M3 is datzelfde kleinood. Ik vind het werkelijk mottig, die antenne in carbon. Neenee, een gewoon zwart zou erop komen.
Ik kan je lichtjes volgen, maar een M3 moet altijd wat agressiever en sportiever ogen dan de andere versies.
Uiteraard. Een M-versie van één of andere Bimmer mag er best wat agressief uitzien, maar daarbij mag men het origineel (de gewone 3-reeks dus) niet verloochenen door er zaken aan toe te voegen die euh ... nogal overdreven zijn. Typevoorbeeld van het moment: de Lexus IS-F.
Acht, we zullen wel zien eens de M3 er effectief is.
Comment