Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
    9-11 twin towers going doooooown.
    Where were you?
    Ik ga het hier bij laten.
    Als je denkt dat je hiermee je gelijk hebt gehaald... proficiat
    Ik vind het echer zielig dat iemand van jou leeftijd nog zo kinderachtig kan doen.
    Als je nu nog duidelijke argumenten had, maar neen.Het enige dat eruitkomt is wat belachelijke praat, en een poging om de humorist uit te hangen...

Back on-topic!
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
      Als je denkt dat je hiermee je gelijk hebt gehaald... proficiat
      En over welk onderwerp zou ik mijn gelijk moeten halen, volgens jou?

EDIT: 'k was vergeten hoe laag de gemiddelde leeftijd hier op dit forum ligt. Velen zaten toen waarschijnlijk naar Gert en Samson of iets dergelijks te kijken.
      Last edited by ; 02/06/2007, 15:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        De E46 M3 was echt goedkoop, de E92 niet echt...
        De decadentie neemt toe, vroeger was eem M3 een snelle bak zonder franjes, bijna enkel het essentiele, zeg maar spartaans ... Nu moet een M3 een full-option zijn, met lederen verwarmde kinderzitjes en een airco in 12 verschillende zones en velgen waarvoor je een Nissan Micra kan kopen ...

Comment

En over welk onderwerp zou ik mijn gelijk moeten halen, volgens jou?

EDIT: 'k was vergeten hoe laag de gemiddelde leeftijd hier op dit forum ligt. Velen zaten toen waarschijnlijk naar Gert en Samson of iets dergelijks te kijken.
          Ik heb maar gebeld, want de deur klopt niet meer.

Comment

• Die touring spreekt me meer aan dan de berline, maar hij zal mij toch niet kunnen weerhouden om een RS4 te kopen. Stel u eens een garage voor met die 2 naast elkaar

Comment

• Ik zie hier constant maar 2 mensen iets posten en dat gaan dan nog niet over een M3

We trekken een besluit: 77000 is veel geld, maar niet voor deze wagen (gekeken naar de pk's en prijs van een porsche) ... Anders moet je maar iets kopen in een lager segment.

vandaag de dag kost een 530d full option ook al tegen de 65000, dus 10000 meer of minder, een M3 is dan toch nog wel iets anders eh.

Voor iedereen zowat goed samengevat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                Ik zie hier constant maar 2 mensen iets posten en dat gaan dan nog niet over een M3

We trekken een besluit: 77000 is veel geld, maar niet voor deze wagen (gekeken naar de pk's en prijs van een porsche) ... Anders moet je maar iets kopen in een lager segment.

vandaag de dag kost een 530d full option ook al tegen de 65000, dus 10000 meer of minder, een M3 is dan toch nog wel iets anders eh.

Voor iedereen zowat goed samengevat?
                Wij danken u voor uw inbreng...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Wij danken u voor uw inbreng...
                  Nu kan iedereen gewoon verder posten eh

Comment

• Uiteraard.

Comment

• Wel ja, JMI heeft gewoon gelijk : de RS4 werd bvb in Top Gear ook al "the bargain of the century" genoemd, hetzelfde geldt voor de M3.

Quasi even snel of sneller als vele sportwagens die (veel) duurder zijn !

Ik herinner me een vergelijkende test in een Duits autoblad tussen RS4 en 997 4S : quasi even snel, maar wel 77000 euro tov 99000 euro (en in de praktijk - dus met nog wat opties maar ook met meer korting bij Audi - 77000 tov 110000 euro, reden : de RS4 heeft een mooie standaarduitrusting maar de Porsche leegt altijd je zakken qua interieurverfraaiing en ander duur gerief, bij Audi 8% korting en bij Porsche 3%...)

Dus ja, IN DEZE ZIN kan je een M3 "goedkoop" noemen (in de veronderstelling dat die met dezelfde uitrusting zelfs nog iets minder kost dan een RS4)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        Wel ja, JMI heeft gewoon gelijk : de RS4 werd bvb in Top Gear ook al "the bargain of the century" genoemd, hetzelfde geldt voor de M3.

Quasi even snel of sneller als vele sportwagens die (veel) duurder zijn !

Ik herinner me een vergelijkende test in een Duits autoblad tussen RS4 en 997 4S : quasi even snel, maar wel 77000 euro tov 99000 euro (en in de praktijk - dus met nog wat opties maar ook met meer korting bij Audi - 77000 tov 110000 euro, reden : de RS4 heeft een mooie standaarduitrusting maar de Porsche leegt altijd je zakken qua interieurverfraaiing en ander duur gerief, bij Audi 8% korting en bij Porsche 3%...)

Dus ja, IN DEZE ZIN kan je een M3 "goedkoop" noemen (in de veronderstelling dat die met dezelfde uitrusting zelfs nog iets minder kost dan een RS4)
                        Dan hoef ik niet te twijfelen: sparkling graphite, uitgebreid "rood" interieur en de 19" sloffen. Veel meer hoeft daar voor mij niet meer bij.

Prijs met korting? kleine 70k?

Comment

• Met enkel die opties wellicht wel ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                            Dan hoef ik niet te twijfelen: sparkling graphite, uitgebreid "rood" interieur en de 19" sloffen. Veel meer hoeft daar voor mij niet meer bij.

Elk de helft? Ik rij ermee tijdens de week en jij tijdens het weekend?

Comment

Sjaloeki!

Comment

Probeer eens iets zinnigs te posten, of ons uit te leggen op welke dag 31 juni valt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

Toch betwijfel ik het of een rs4 even snel is op het circuit.
                                  En ben er ook van overtuigd dat een rs4 en een porsche 911 allebei een volledig ander doelpubliek hebben.
                                  Ik denk niet dat veel mensen hun porsche laten staan voor een audi of een m3.
                                  Dit is btw mijn eerste post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Probeer eens iets zinnigs te posten
                                    Ik probeer, maar 't is zo verdomd moeilijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    of ons uit te leggen op welke dag 31 juni valt
                                    Als Leterme aan de macht komt, gaat hij die dag aan het jaar toevoegen om nog wat meer belastingen te kunnen heffen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                      Toch betwijfel ik het of een rs4 even snel is op het circuit.
                                      En ben er ook van overtuigd dat een rs4 en een porsche 911 allebei een volledig ander doelpubliek hebben.
                                      Ik denk niet dat veel mensen hun porsche laten staan voor een audi of een m3.
                                      Dit is btw mijn eerste post
                                      Welkom !

Op een circuit blijft een 911 sneller, maar dat is dan ook de enige plaats waar je het verschil kan merken...

Comment

• Toch zie ik een porsche liefhebber zijn auto niet aan de kant zetten voor een audi, mb of bmw.
                                        In mijn ogen is een porsche totaal geen concurrent voor een m3...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                          Toch zie ik een porsche liefhebber zijn auto niet aan de kant zetten voor een audi, mb of bmw.
                                          Da's juist en ik kan het weten : mijn Porsche kan ik niet wegdoen voor een RS4 of M3. Zo eentje ERBIJ zou natuurlijk wél prima zijn

Comment

Working...
                                          X