Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Als 't zal zijn zoals de M5 en M6... jawadde! Hoop alleen op witte bovenkant bij achterlichten. Misschien hebben ze dat gehouden voor de M3 om hem toch een beetje een ander karakter mee te geven dan de standaard berline?

    Alhoewel, de M3 is toch afgeleid van de 3 coupé, dus eerst moet die er komen. En die zal misschien al andere achterlichten hebben...

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door Sega
      Ik weet het juiste nieuws niet en m'n duits is verschrikkelijk...

      I was working at a BMW University event that was held privately in New Jersey. Yes NJ of all places. But anyway, I spoke to a BMW vehicle coordinator there and he said that the new BMW M3 should be released by Fall of '05
      Dit is dan ook engels.
      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

      Comment


      • #23
        SEGA, dju toch.
        Zie ik in de mail dat er en nieuw topic is over de nieuwe M3. Ik dus maken dat ik op het forum ben om de nieuwe M3 te kunnen zien ...
        Blijkt het ne flauwe grappenmaker te zijn

        Comment


        • #24
          Ik denk dat dit topic nog zal worden ingehaald door een ander... immers "E90 M3" lijkt me te voorbarig. Dat er een 4-deurs M3 komt, wordt nogal vaak gezegd (nog niet officieel door BMW, evenwel) ... maar ik verwed er m'n kop onder dat de M3 terug éérst als coupé zal verschijnen.

          De E92 komt ergens midden volgend jaar, en ik gok dat 't dan nog een klein jaartje duurt voor de M3 zal leverbaar zijn.

          Dus : zéker niet vroeger dan eind 2006, waarschijnlijk zelfs pas Ae helft 2007. En dan in coupé.




          Tenzij BMW niet wil wachten om de niewe RS4 een pandoering te geven, en toch éérst de 4-deurs brengt. Maar ik vind 't logischer van niet ...

          Comment


          • #25
            Zouden ze als promotiestunt ook niet eerst de M3 kunnen lanceren, en dan een half jaartje later de 3 coupe?

            Of is dat niet echt slim, aangezien de mensen de 3-coupe dan zo smallekes en on-stoer gaan vinden.

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door Earman
              Zouden ze als promotiestunt ook niet eerst de M3 kunnen lanceren, en dan een half jaartje later de 3 coupe?

              Of is dat niet echt slim, aangezien de mensen de 3-coupe dan zo smallekes en on-stoer gaan vinden.
              Een hypersportieve versie van een bepaalde wagen zal niet snel de gewone versie voorafgaan hoor. Ze moet immers een deftige basis hebben om van te kunnen vertrekken.
              120d Hatch Edition Sport

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door M-POWER
                De Audi RS4 en de C55 AMG kunnen het nu wel schudden! The M3 is back in business!
                mercedes gaat eraan dat is duidelijk, maar audi is the king

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door michael
                  mercedes gaat eraan dat is duidelijk, maar audi is the king

                  Hmmmm. Audi en BMW hebben hun eigen stijl hé. BMW lijkt mij een tikkeltjes extremer. Een RS4 is meer een gewone gezinswagen die tot supersportieve dingen in staat is. Iets veiliger ook door de vierwielaandrijving. Niet dat ik de RS4 daarom minder aantrekkelijk vind hé. Als het een gezinswagen moet zijn, neem ik zeker de RS4. Tenzij de M3 er ook komt als berline. Wil het vrouwtje een iets veiligere auto, dan zou het alsnog de RS4 kunnen worden.
                  120d Hatch Edition Sport

                  Comment


                  • #29
                    De nieuwe RS4 is de éérste recente Audi die volledig de kaart "BMW M" trekt. Extreem van looks (even opvallend als een M3), ook in 't interieur, en extreem qua techniek.

                    Audi schuift met z'n sportieve gamma door deze nieuweling een heel eind richting 't kamp BMW op. Logisch ook, omdat BMW de énige was van de 3 die ook échte sportwagens bouwde. AMG maakt geen sportwagens, eerder supersnelle Autobahn-cruisers. En Audi was aanvankelijk ook meer van dat alooi.

                    Comment


                    • #30
                      Laat ons maar eerst op de coupé wachten en pas dan beginnen speculeren op een M

                      Of er een 4-deurs zal komen is nog maar de vraag. Van de E36 M zijn er ook ni zo denderend veel van verkocht indertijd. En de amerikaanse markt kennende zullen ze volop gaan voor de coupé. Vrees dat de 4-deurs maar weinig succes zou kennen.

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
                        Laat ons maar eerst op de coupé wachten en pas dan beginnen speculeren op een M

                        Of er een 4-deurs zal komen is nog maar de vraag. Van de E36 M zijn er ook ni zo denderend veel van verkocht indertijd. En de amerikaanse markt kennende zullen ze volop gaan voor de coupé. Vrees dat de 4-deurs maar weinig succes zou kennen.
                        Volledig mee akkoord. Nu ben ik zelf geen breakliefhebber (zeker niet bij BMW), maar een M3 Touring zou allicht wel succesvoller zijn dan een vierdeurs M3.
                        120d Hatch Edition Sport

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
                          Laat ons maar eerst op de coupé wachten en pas dan beginnen speculeren op een M

                          Of er een 4-deurs zal komen is nog maar de vraag. Van de E36 M zijn er ook ni zo denderend veel van verkocht indertijd. En de amerikaanse markt kennende zullen ze volop gaan voor de coupé. Vrees dat de 4-deurs maar weinig succes zou kennen.
                          In de States verkocht de 4-deurs E36 M3 procentueel gezien 't meest van allemaal.

                          Comment


                          • #33
                            Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                            In de States verkocht de 4-deurs E36 M3 procentueel gezien 't meest van allemaal.
                            procentueel gezien weet ik't niet. Denk dat het probleem in de states was dat em 'maar' 230pk had. Naar amerikaanse normen poverkes dus. Maar nen e36 evo blijt toch wel één van mijn favorieten

                            Comment


                            • #34
                              Yep, in de States was het aandeel 4-deurs in 't totaal aantal verkochte M3 groter dan in welk ander land van betekenis ook. Om maar te zeggen dat een E90 M3 dus zeker wél zou worden gesmaakt in de States (kijk ook maar naar de RS6, zegt genoeg).

                              Dat de E36 M3 ginder nog met het niet-M gietijzeren blok kwam (de M50), heeft te maken met het feit dat men in Amerika koste wat het kost een automatische versnellingsbak wou voor de M3. Aangezien die niet aan de S50 te koppelen was, en aangezien pas later de S52 de mogelijkheid om uitgerust te worden met de SMG I (een draak van een versnellingsbak, als je de eigenaren mag geloven), kon BMW dus niet anders dan de M3 ginder met een ander blok te leveren.
                              Tevens was dat ook goed om de M3 aan de ginder veel strengere emissie-normen te kunnen laten voldoen.

                              Comment


                              • #35
                                EINDELIJK M3-pics zonder camouflage !!!!

                                veel is er nog niet te zien, buiten 4 uitlaten en gigantische remmen.



                                Comment


                                • #36


                                  groot

                                  Comment


                                  • #37
                                    4 (gebogen)uitlaten

                                    Comment


                                    • #38
                                      Door die gebogen uitlaten zou je meer denken aan een "nieuwe" superdiesel dan aan een M3

                                      Comment


                                      • #39
                                        Oorspronkelijk geplaatst door pascal
                                        Door die gebogen uitlaten zou je meer denken aan een "nieuwe" superdiesel dan aan een M3
                                        zullen ze nog wel veranderen....hoop ik toch

                                        Comment


                                        • #40
                                          kben die foto's ook tegengekomen, wel ergens anders dan op germancarfans, maar kheb ze niet gepost omdat hij geen benzinepijpjes had en ik het daarom nogal twijfelachtig vond...
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

                                          Comment

                                          Working...
                                          X