Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Sega
    De nieuwe M3 krijgt naar alle waarschijnlijkheid een V8 ipv een 6-cilinder.
    Jij bent een jaar lang je fritkot niet uitgeweest zeker?


    Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    cc

    Comment


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
      Jij bent een jaar lang je fritkot niet uitgeweest zeker?
      euhm... het scheelt niet veel... kom ik weeral metoud nieuws.

      Comment


      • #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Sega
        euhm... het scheelt niet veel... kom ik weeral metoud nieuws.
        De nieuwe M3 heeft waarschijnlijk een 4 liter V8 van rond de 400pk, afgeleid van de V10 uit de M5/M6. En dat is toch al vrij oud nieuws ja..


        Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        cc

        Comment


        • #64

          Comment


          • #65
            Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
            De nieuwe M3 heeft waarschijnlijk een 4 liter V8 van rond de 400pk, afgeleid van de V10 uit de M5/M6. En dat is toch al vrij oud nieuws ja..
            ach, we zijn niet allemaal mensen met geen leven die hier een gehele dag hun tijd zitten te verslijten op een forum. (é jaguar-****)

            Comment


            • #66
              is dat geen impressie van de huidige M6...?!

              Comment


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                is dat geen impressie van de huidige M6...?!
                Nee sry Sega!

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                  Dit is de scoop die ik vorige week gezien heb. Vind hem bijzonder geslaagd!

                  Comment


                  • #69
                    Die ziet er wel lekker agressief uit.

                    Comment


                    • #70
                      Ja, en ik denk zelf dat deze er niet ver zal van zitten.

                      Comment


                      • #71
                        In de nieuwe AW hebben ze het al over 415 pk, en op de Touring na (hoogstwaarschijnlijk), zouden alle koetswerkversies als M3 uitkomen. Zou wel kunnen kloppen hé.
                        Last edited by Beta; 28/07/2005, 20:58.
                        120d Hatch Edition Sport

                        Comment


                        • #72
                          Ziet er erg veelbelovend uit !

                          Alleen vraag ik me af waar die pk-wedloop eindigd...
                          Wat voor motor zullen de volgende generaties M3 en M5 onder hun motorkap krijgen ? Een M3 met V10 ? Of een M5 met een V12 met dubbele turbo ?

                          Comment


                          • #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox
                            Ziet er erg veelbelovend uit !

                            Alleen vraag ik me af waar die pk-wedloop eindigd...
                            Wat voor motor zullen de volgende generaties M3 en M5 onder hun motorkap krijgen ? Een M3 met V10 ? Of een M5 met een V12 met dubbele turbo ?

                            Moest je tien jaar geleden zeggen hoeveel pk de wagens nu krijgen, ze zouden je niet geloven.
                            Ik kan mij toch moeilijk inbeelden dat de M5 ooit 800 pk zal hebben. 600, zou ik nog geloven, maar dan zal het wel ongeveer gedaan zijn zeker?
                            120d Hatch Edition Sport

                            Comment


                            • #74
                              Het is niet zo zeer de vraag : "hoeveel paarden gaat een M5 hebben in 2011 ?", het is eerder de vraag ga ik dat wel kunnen gebruiken.

                              Ter vergelijking, er is een gerucht dat de ronde doet dat Honda een opvolger aan het maken is voor de Blackbird die dan iets van een 200 pk gaat hebben. Had je dat 10 jaar geleden gezegd dat ze zo krachtig zouden worden, niemand ging je geloven. Maar de technologie staat nu éénmaal niet stil.

                              Comment


                              • #75
                                Binnen een paar jaar zal die wedloop wel stoppen. Daarna zullen ze wel iets anders vinden. Gewicht bijvoorbeeld, beste vermogen/gewichtsverhouding... Die trend zie je nu ook al. De M3 CSL is met zijn 'slechts' 360 paardjes toch wel enorm snel!

                                Comment


                                • #76
                                  Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                                  Die ziet er wel lekker agressief uit.

                                  Beetje te agressief naar mijn gevoel

                                  Het is maar een gevoel he

                                  Comment


                                  • #77
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox
                                    Ziet er erg veelbelovend uit !

                                    Alleen vraag ik me af waar die pk-wedloop eindigd...
                                    Wat voor motor zullen de volgende generaties M3 en M5 onder hun motorkap krijgen ? Een M3 met V10 ? Of een M5 met een V12 met dubbele turbo ?
                                    Zullen de volgende niet op waterstof of elentriek rijden?

                                    Comment


                                    • #78
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                      Moest je tien jaar geleden zeggen hoeveel pk de wagens nu krijgen, ze zouden je niet geloven.
                                      Ik kan mij toch moeilijk inbeelden dat de M5 ooit 800 pk zal hebben. 600, zou ik nog geloven, maar dan zal het wel ongeveer gedaan zijn zeker?
                                      Ik denk ook dat het bijna zal gedaan zijn...
                                      Bij de computers heeft dat toch ook lange tijd blijven stijgen, en nu vermindert die stijging van kloksnelheid toch ook een beetje...

                                      en ik heb trouwens de indruk dat veel dan die pk's nutteloos zijn... (zoals de Mhz'jes bij de pc's ) maar het klinkt wel wijs om te zeggen dat je 500 paarden onder de kap liggen hebt

                                      En de wagens opnieuw lichter maken zou inderdaad wel wijs zijn... een honda crx'je met 400 paarden, dat zou nogal vliegen

                                      Comment


                                      • #79
                                        Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi
                                        Ik denk ook dat het bijna zal gedaan zijn...
                                        Bij de computers heeft dat toch ook lange tijd blijven stijgen, en nu vermindert die stijging van kloksnelheid toch ook een beetje...

                                        en ik heb trouwens de indruk dat veel dan die pk's nutteloos zijn... (zoals de Mhz'jes bij de pc's ) maar het klinkt wel wijs om te zeggen dat je 500 paarden onder de kap liggen hebt

                                        En de wagens opnieuw lichter maken zou inderdaad wel wijs zijn... een honda crx'je met 400 paarden, dat zou nogal vliegen

                                        Bij wagens zie je de stijging in vermogen niet bepaald veel verminderen hé. Althans niet bij BMW. Van 400 naar 507 pk (E39 -> E60), vind ik toch een grote sprong vooruit.
                                        120d Hatch Edition Sport

                                        Comment


                                        • #80
                                          PK-gewicht zou wel veel schelen, DBR 9 minder paarden als de enzo maar wel een pak sneller. Stel dat ze een doorbraak konden forceren bij de inductiemotoren (Nm/l omhoog en kwestie aanvoelen als een verbrandingsmotor) en de brandstofcellen (vermogen omhoog). Dan kan pk/gewicht omhoog omdat de elektronica lichter is dan mechanica.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X