Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
    Staat niet op de IAA neen, voorstelling voor de coupé is rond het nieuwjaar. Lancering zal opnieuw rond mei gebeuren. De coupé stond er redelijk compleet. De M3 die ze te zien kregen was nog in ontwikkeling. Maar trok in de verste verte niet op de spypics die we al te zien kregen.
    De wereldpremière van de gewone coupé (niét de M3) is toch in Genève ?

Gaan ze dan ook al de M3 voorstellen ? Ik vermoed eerder een M3 Concept. Om dan de M3 zelf op de IAA 2006 te lanceren.

*gokje*

Comment

• IAA 2006?
      Ik dacht dat de IAA voor auto's elke twee jaar was?
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Parijs, hè.

Comment

• Ben vooral benieuwd naar de coupé, sommigen zijn zich bij bmw al volop aan het indekken en verwachten nen hoop kritiek vd pers op de achterkant. De foto's die circuleren van de 'zogezegde M3' is de 320si of 330si ( !! )

Comment

• En waarvoor staat die 's' dan?Ik hoop persoonlijk dat ze hem zsm presenteren en dat ze hem niet te duur maken natuurlijk
            BMW = Freude Am Fahren

Comment

• 'k vind het toch wreed spijtig da ze ne V8 kiezen ipv ne 6 in lijn. da is uiteindelijk toch hun handelsmerk?

Comment

• De prestaties zullen wel beter zijn, maar spijtig genoeg zal de prijs ook wel stijgen.
                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Comment

• Een shop zeker, maar ik vind hem wel zeer goed geslaagd!
                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele

Een shop zeker, maar ik vind hem wel zeer goed geslaagd!
                      Doe die velgen twee maten kleiner en 't is echt vet!!

Comment

• er word zo hard uitgekeken naar de nieuwe M3, stel dat hij nu tegenvalt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                          er word zo hard uitgekeken naar de nieuwe M3, stel dat hij nu tegenvalt...
                          Dan krijg je het Q7 effect he

Maar ik denk niet dat BMW hem zal laten tegenvallen

Comment

• Ik vind het zo spijtig dat er een V8 gaat in hangen

Van mij mogen ze in alles een V8 steken behalve een 3-reeks en een Porsche 911.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele

Een shop zeker, maar ik vind hem wel zeer goed geslaagd!
                              Die velgen 2-3 maten kleiner en hij is een beest! Nu is hij gewoon té bombastisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                Ik vind het zo spijtig dat er een V8 gaat in hangen

volledig mee eens. Als je BMW zegt, denk je automatisch aan 6cylinder.

Comment

• Is het niet gewoon zo, dat als je meer pk's wilt de 6L vervangt door een V8.
                                  Ze moet immers ook de RS4 te baas blijven met zijn atmosf. V8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                    Ik vind het zo spijtig dat er een V8 gaat in hangen

Allemaal de schuld van Audi en Mercedes.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Foto van voor de M3 photoshop.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Shop van juist dezelfde E90 als hierboven. Maar zo'n chromé velgen lijken me wel hééééééél onrealistisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                                          Die velgen 2-3 maten kleiner en hij is een beest! Nu is hij gewoon té bombastisch.
                                          Daar ben ik het volledig mee eens! Gewoonweg af!
                                          Als ze nu van den eerste keer dien achterkant eens faceliften , zal em in orde zijn lol

Comment

Working...
                                          X