Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bredere wielkasjes !!!!!!

(zie je ook aan 't feit dat de styling 135M van de E60/E61 erop zitten, en die velgen hebben een duidelijk grotere offset dan die van de E46, en aangezien ze mooi tot aan de rand van de wielkassen komen en niet er fel uitsteken, wil 't zeggen dat de M3 hier dus bredere wielkassen heeft)

Comment

• De E90 M3 komt er dus ook terug als sedan, zoals de E36 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        Bredere wielkasjes !!!!!!
        Me like very much too, maar de vorige M3 had dit toch ook al?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
          Me like very much too, maar de vorige M3 had dit toch ook al?
          I know, maar die was er niet als berline en al helemaal niet als touring. Ik was 'n beetje bang dat BMW, die toch lijkt te willen duidelijk maken dat er een limousine (is eigenlijk al bevestigd) en een touring (de markt schreeuwt erom) zouden komen, geen brede wielkasjes zouden geven...

Onterechte vrees dus.

Comment

• Ziet er anders toch niet zo sportief uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
              Is daar iets aan veranderd ofzo? zoja wat?

Want ik vind hem nu eigenlijk best knap vanuit dit standpunt

Comment

• @ Rabbit: De achterbumper lijkt me toch iets "dikker" dan de standaard-bumper. En zoals hierboven aangehaald die bredere wielkassen.

2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                  @ Rabbit: De achterbumper lijkt me toch iets "dikker" dan de standaard-bumper. En zoals hierboven aangehaald die bredere wielkassen.
                  Ja inderdaad! Die achternbumper vind ik ferm knapper dan die van het M-pack

Comment

• Allemaal cover-up.

De auto lijkt me op de voorbumper na de gewone bumpers te hebben ... alhoewel ik 't nog niet in detail heb bekeken ... dus de gewone achterbumper (aangepast aan de breedte en ook met ruimte voorzien om de uitlaten weg te stoppen) en de normale zijschorten ... maar dat zal heus nog veranderen.

Comment

• Misschien is het wel de 335d...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Intern zijn de prijzen voor de BMW '3 coupé, en ook al voor de nieuwe M3, vrijgegeven (ik heb daar geen beschikking over, ik ben geen "internist" ). Eén medewerker liet zich wel ontvallen dat de M3 een pak duurder wordt dan de huidige, dus geen paar % erbij omdat 't een nieuw model is, maar duidelijk een pák erbij.

Lijkt me niet onlogisch, aangezien
                        • BMW de nieuwe '3 coupé tussen de '3 en de '5 in wil positioneren, dus een halve klasse hoger dan de huidige E46 coupé
                        • dat o.a. wil bereiken door (vooralsnog) geen "basis-4-cilinders" meer aan te bieden
                        • de prijs ook iets hoger wil maken
                        • dat alles mooi wordt gecounterd door een BMW '2 die binnen de 2 jaar toch wel 't levenlicht zal zien
                        • de nieuwe M3 ook in een hogere liga gaat spelen : V8 ...
                        Interessant ! Maar 't blijft afwachten.

Comment

Intern zijn de prijzen voor de BMW '3 coupé, en ook al voor de nieuwe M3, vrijgegeven (ik heb daar geen beschikking over, ik ben geen "internist" ). Eén medewerker liet zich wel ontvallen dat de M3 een pak duurder wordt dan de huidige, dus geen paar % erbij omdat 't een nieuw model is, maar duidelijk een pák erbij.

Lijkt me niet onlogisch, aangezien
                          • BMW de nieuwe '3 coupé tussen de '3 en de '5 in wil positioneren, dus een halve klasse hoger dan de huidige E46 coupé
                          • dat o.a. wil bereiken door (vooralsnog) geen "basis-4-cilinders" meer aan te bieden
                          • de prijs ook iets hoger wil maken
                          • dat alles mooi wordt gecounterd door een BMW '2 die binnen de 2 jaar toch wel 't levenlicht zal zien
                          • de nieuwe M3 ook in een hogere liga gaat spelen : V8 ...
                          Interessant ! Maar 't blijft afwachten.
                          Een BMW 2-reeks ?? Hoe mag er die dan wel uitzien ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
                            Een BMW 2-reeks ?? Hoe mag er die dan wel uitzien ...
                            Een coupé van de één zeker? Maar hij zal waarschijnlijk meer verschillen van de 1 dan bv. de E46 coupé van de sedan. Net als de huidige 3 coupé meer zal verschillen van de sedan.

Comment

• De prijs van de M3 zal wel op de dezelfde hoogte liggen als die van de Audi RS4. Dit wil dus zeggen tussen 70.000 en 75.000 eurokes...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Is het zeker dat dat ding "3-reeks Coupé" zal worden gedoopt? Door al die verschillen met de E92, zou ik eerder op "4-reeks" gokken, maar over die benaming hoor ik hier op het forum al een tijdje niets meer.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• 4-reeks zou in ieder geval al wat meer aanleunen bij 'CLK'...

2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

• In 't begin heeft BMW in ieder geval met 't idee gespeeld om de coupé en de cabrio op basis van de '3 een nummertje hoger te plaatsen. Ze hebben zelfs de rechten op de reeksnaam en de cijfercombinaties aangevraagd en verkregen.

Maar na een tijdje leek BMW terug van dat plan af te stappen. Of ze nou terug de kaart van de '4 trekken, is onzeker. Mocht ik daar iets in de pap te brokken hebben, ik noemde de nieuwe coupé zowiezo NOOIT de '4-reeks, alléén al maar omdat je dan de wereldbekende tekencombinatie " M3 " van z'n meest typische lading ontneemt.

Comment

In 't begin heeft BMW in ieder geval met 't idee gespeeld om de coupé en de cabrio op basis van de '3 een nummertje hoger te plaatsen. Ze hebben zelfs de rechten op de reeksnaam en de cijfercombinaties aangevraagd en verkregen.

Maar na een tijdje leek BMW terug van dat plan af te stappen. Of ze nou terug de kaart van de '4 trekken, is onzeker. Mocht ik daar iets in de pap te brokken hebben, ik noemde de nieuwe coupé zowiezo NOOIT de '4-reeks, alléén al maar omdat je dan de wereldbekende tekencombinatie " M3 " van z'n meest typische lading ontneemt.

"4-reeks" zou idd nogal tegenstrijdig zijn aan de tradities, maar het feit dat de 3-reeks Coupé grondig gaat verschillen van de Berline is dat eigenlijk ook al. En de M komt er toch als berline? Dan is er toch een M3?
                                      Ik beweer niets, Gilles, ik breng alleen argumenten aan waarom "4-reeks" nog niet zó gek zou klinken.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

dat o.a. wil bereiken door (vooralsnog) geen "basis-4-cilinders" meer aan te bieden
                                        de prijs ook iets hoger wil maken
                                        dat alles mooi wordt gecounterd door een BMW '2 die binnen de 2 jaar toch wel 't levenlicht zal zien
                                        de nieuwe M3 ook in een hogere liga gaat spelen : V8 ...
                                        Over enkele jaren terug zou ik ook nooit geloofd hebben dat ze er een 2 liter diesel in een coupé/cabrio zouden steken.
                                        Ik weet het toch nog zo niet hoor. Een groot publiek ligt toch bij een 318Ci en 320Cd die men toch niet zomaar laat liggen
                                        Dat BMW aan een 2 Serie denkt lijkt me niet echt meer dan logisch, eigenlijk meer een nood. Over enkele(nu al) jaren zitten al de auto's in een klasse te hoog(hoger). Bekijkt de huidige 3 Serie, die zit aan de bijna aan de grote van de vorige 5 Serie's en de huidige 5 Serie bijna aan de vorige 7 Serie's
                                        Die evolutie wat ook er toe dwing mede door de concurentie telkens zijn auto's laat groeien, lijkt mij op termijn niet echt positief naar mijn gedacht Niet positief in de zin van het sportief rijgevoel dat minder wordt naargelang de wagen groter wordt!

Comment

• Ik zie binnen enkele jaren nog een kleindere BMW onder die van de 1 Serie komen Een Isetta misschien?

Comment

Working...
                                          X