over dat niertje vooraan nog even: 't zou natuurlijk ook wel kunnen dat ze dat er nog niet op gemonteerd hebben om de mensen te laten denken dat het een gewone coupé is he
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door woutebover dat niertje vooraan nog even: 't zou natuurlijk ook wel kunnen dat ze dat er nog niet op gemonteerd hebben om de mensen te laten denken dat het een gewone coupé is he
Zeer logische verklaring. Zo erg zal het wel niet zijn om hem te testen zonder die roostertjes.
Wel vet!
Comment
-
Volgens BMW : zéker een coupé en een cabrio, en ze spraken ook over een berline, en zelfs over een touring.
Maar da's allemaal afwachten, vrees ik. Coupé en cabrio moet niet aan getwijfeld worden, de rest echter is nog altijd niet zeker. Feit is dat BMW geen probs heeft met een ///M berline, maar een ///M touring past volgens velen niet in de filosofie van de letter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaVolgens BMW : zéker een coupé en een cabrio, en ze spraken ook over een berline, en zelfs over een touring.
Maar da's allemaal afwachten, vrees ik. Coupé en cabrio moet niet aan getwijfeld worden, de rest echter is nog altijd niet zeker. Feit is dat BMW geen probs heeft met een ///M berline, maar een ///M touring past volgens velen niet in de filosofie van de letter.
A Twist of the Wrist
Comment
-
Zeer zeker wél.
Verschillende bronnen spreken over de keuze tussen een SMG7 en een manuele bak. Over dat laatste twijfel ik geen seconde, maar dat eerste lijkt me twijfelachtig. Of het zou moeten zijn dat BMW nog niet klaar is met hun DSG, tegen dan.
Maar SMG verdwijnt op termijn. 't Is een concept dat enkel bij de die-hards geliefd is, veel ///M-rijders vloeken op het ding omdat 't in 't dagelijks rustig verkeer een vrij oncomfortabele bak is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa't Is zowiezo een Versuchträger, 't kan zijn dat ze hierin dus enkel motor en bak testen, b.v. Maar BMW zei inderdaad al iets in die aard, dat er terug een M3 berline zou komen.
Comment
-
Nog 2 spypics van de nieuwe M3 Coupé...
Wat me opvalt is dat de camouflage van de neus van deze coupé identiek is als die van de sedan die gTa enkele posts terug postte. Ik denk dat dit een duidelijk signaal is dat er een sedan M3 op komst is.
Wel meen ik mij te herinneren dat er van die sedan ook foto's zijn geweest van de achterzijde. Daarop zagen we dat er geen uitlaten te zien waren. Zou de sedan misschien een eerste M diesel zijn...?
EDIT
Ziehier de foto van de achterzijde van de sedan...
Last edited by BMWMB; 23/03/2006, 22:28.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment