Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knap, ziet er erg bruut uit.

Comment

• Hell no! Zo mag ie er direct gaan uitzien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        Shopje.

Let vooral op de 135-bandjes vooraan en de 365-bandjes achteraan.
        deze vind ik prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR
          deze photoshop ziet er nie slecht uit:
          Zo moet ie worden! Niets aan veranderen BMW!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
            ² that! Serieus knap.

Al zal hij misschien wel neit het stoere status krijgen dat de E46 M3 heeft. Hij is er sierlijker op geworden en moet toch wel serieus aan estethische sportiviteit inboeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
              ² that! Serieus knap.

Al zal hij misschien wel neit het stoere status krijgen dat de E46 M3 heeft. Hij is er sierlijker op geworden en moet toch wel serieus aan estethische sportiviteit inboeten.
              Mja, daar heb je gelijk. Misschien nog iets verlagen en bredere wielkassen en dan zal het al wat beter zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                ² that! Serieus knap.

vind ik eigenlijk niet. Ze hebben alle twee een subtiel aggresief kantje.

ter vergelijking:

Comment

Jaahaa, heftig !

Comment

• Prachtige kleur, zalige motorkap en prachtig bumper, laat maar komen zo.

Comment

http://www.m3post.com/forums/images/e92m3.jpg
                      Jammer van die voorbumper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                        ziet er sportief uit maar mist de agressiviteit (moeilijk woord om te typen) van bv de E30 en de E46.
                        Word beetje zoals de E36: goed, snel, plezant om mee te rijden maar niet agressief van uiterlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen
                          ziet er sportief uit maar mist de agressiviteit (moeilijk woord om te typen) van bv de E30 en de E46.
                          Word beetje zoals de E36: goed, snel, plezant om mee te rijden maar niet agressief van uiterlijk.
                          Juist. Al doen de bumper, velgen en vooral de motorkap vermoeden dat er meer achter deze auto schuilt, wat ik iets minder heb bij de E30.

Comment

• Iemand een idee wanneer BMW hem onthult?

Comment

• Met de komst van de E92 kunnen de scoops voor de M versie weleens serieus wijzigen...

Gaat trouwens de nieuwe M3 ook het E nummer 92 krijgen...? Want dan moet ik effe de titel aanpassen.

Comment

• Almost undisguised

The powerful M-version of BMW’s 3-Series is scheduled for launch next year only. The 3-Series M will be available as coupe, convertible and four door.
                                For the first time power will come from a V8 powerplant, deriving from the M5 and M6.It is a 4.0 litre engine delivering 415 HP, transmission is a seven speed SMG gearbox. A traditional six speed manual transmission will be offered as an option.
                                The photos are showing an almost undisguised M3 coupe prototype from all angles on yesterday’s test drive in Munich featuring the large air intakes at the front end, wider fenders and four exhaust pipes. Another year later BMW will launch an M3 convertible and a four door version

Bron: WCF.com

Comment

• Bron: WCF.com

Comment

• Nog een shopje, maar over z'n leeftijd weet ik niets

Comment

• Ik weet het niet, dat prototype mist iets...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
                                        Nog een shopje, maar over z'n leeftijd weet ik niets

Lijkt met toch al redelijk oud, vermits de neus nog gebaseerd is op de E90 en het nu (toch al een tijdje) geweten is dat de E90 een andere neus heeft.

Comment

• Almost undisguised

The powerful M-version of BMW’s 3-Series is scheduled for launch next year only. The 3-Series M will be available as coupe, convertible and four door.
                                          For the first time power will come from a V8 powerplant, deriving from the M5 and M6.It is a 4.0 litre engine delivering 415 HP, transmission is a seven speed SMG gearbox. A traditional six speed manual transmission will be offered as an option.
                                          The photos are showing an almost undisguised M3 coupe prototype from all angles on yesterday’s test drive in Munich featuring the large air intakes at the front end, wider fenders and four exhaust pipes. Another year later BMW will launch an M3 convertible and a four door version

Slimme beslissing...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X