Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door F430
    Mss om de auto in allerlei verschillende weersomstandigheden te testen.
    Daarvoor gaan ze toch naar extremere oorden als hetgene je op de foto ziet!

    Comment


    • Omdat BMW met zijn M3 daar een grote afzetmarkt heeft, en dat de ingenieurs ed dat daar ook wel eerst eens willen testen.

      Comment


      • Ja, hij wordt echt prachtig!

        Comment


        • Schitterende kont en velgen vanuit deze hoek gezien!

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
            Waarom testen ze die in Amerika?
            omdat er daar minder pottekijkers zijn.Alé da denk ik toch

            Comment


            • Ik dacht dat sommige constructeurs in de woestij(en) van Nevada testwerk deden. Misschien is een van de testrijders er 'ns een opuit getrokken buiten de woestijn?
              The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                Waarom testen ze die in Amerika?
                Misschien omdat het grootste gedeelte daar uiteindelijk zal terechtkomen ?

                Duitsland bla bla bla, maar benzine is ginder veel goejkoper en ze zen met viermaal zoveel

                Allez ja, ik kan mis zijn, it'll not be the first time

                Comment


                • Ik denk dat 'fast european sportcars- and saloons' daar wel erg in trek zijn. Kijk naar de afzetmarkt die porsche daar ontwikkeld heeft, of zelfs BMW.

                  Mits goede promotie, denkik dat veel amerikanen geneigd zijn voor deze snelle duitser te gaan.

                  dan is het idd wel logisch dat ze hem daar testen, maar dan moeten ze daar toch een grote test facility hebben?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                    Waarom testen ze die in Amerika?
                    Waarschijnlijk Death Valley, één van de heetste plaatsen op deze aardbol. Daar testen ze of de koeling de motor ook nog voldoende kan afkoelen tijdens extreme temperaturen. Indien de koeling de motor daar ook nog voldoende kan afkoelen, is dat hier zeker geen probleem.

                    Doorgans hangen ze er ook nog eens een aanhanger aan. De Phaeton had daar toentertijd veel moeilijkheden mee.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                      Omdat BMW met zijn M3 daar een grote afzetmarkt heeft, en dat de ingenieurs ed dat daar ook wel eerst eens willen testen.
                      Dat lijkt me er helemaal niks mee te maken te hebben

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                        Dat lijkt me er helemaal niks mee te maken te hebben
                        Ok, kan jij die post verwijderen?

                        Comment


                        • Dit word een zalige wagen, daar twijfel ik niet over. Tis alleen een financieel duur grapje die V8

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                            Dit word een zalige wagen, daar twijfel ik niet over. Tis alleen een financieel duur grapje die V8
                            Dat is idd het grootste probleem !!!

                            Die M3 gaat FORMIDABEL GOED moeten zijn, indien ze nog dezelfde verkopen willen halen... zal zeker duurder zijn, groter verbruik ...


                            Vind het echt zo jammer van de six-pack, het is precies een verloochening van de BMW-ziel...

                            Comment


                            • Mischien dat er een M versie komt van de 1-serie coupé/2-serie met six pack. Ik denk dat de nieuwe M3 het mét V8 nog goed gaat doen.
                              Het hebbe gehalte van de wagen is zowiezo erg hoog.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                Waarschijnlijk Death Valley, één van de heetste plaatsen op deze aardbol. Daar testen ze of de koeling de motor ook nog voldoende kan afkoelen tijdens extreme temperaturen. Indien de koeling de motor daar ook nog voldoende kan afkoelen, is dat hier zeker geen probleem.

                                Doorgans hangen ze er ook nog eens een aanhanger aan. De Phaeton had daar toentertijd veel moeilijkheden mee.
                                Death Valley, dat was de plaats waar ik naar op zoek was. Het ligt toch aan de rand van de Nevada woestijn, dus zover was ik er ook weer niet af
                                The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                                  Dat is idd het grootste probleem !!!

                                  Die M3 gaat FORMIDABEL GOED moeten zijn, indien ze nog dezelfde verkopen willen halen... zal zeker duurder zijn, groter verbruik ...
                                  De concurrentie zit met nog duidelijk grotere motoren. 4,2-liter en 6,2-liter. En als Alfa de komende 159 GTA wérkelijk met een Maserati-V8 brengt, dan wordt dat ook een 4+ liter.

                                  Het voordeel dat de M3 in ons kleine Belgenlandje dus had tegenover de concurrentie, valt weg. Maar da's nog altijd niet hetzelfde als het feit dat de M3 dan een concurrentieel nadeel zou hebben.

                                  Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                                  Vind het echt zo jammer van de six-pack, het is precies een verloochening van de BMW-ziel...
                                  Als we 't puur op de M3 bekijken, is die sixpack zelfs al een verloochening. De eerste M3 had 4 cilinders.

                                  Comment


                                  • Er is toch een gezegd "never change a winning team"

                                    De M3 moet meekunnen met de concurrentie en daardoor de overstap. Ook al moet de huidige niet onderdoen.
                                    Ik begrijp BMW volkomen.

                                    Comment


                                    • De voorbumper en spoiler met al wat minder camouflage.
                                      Nu is goed zichtbaar dat de gelijkenis met het M-Sportpakket van de E90/91 groot zal zijn...

                                      OO 00 OO

                                      Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                      Comment


                                      • Met CSL-velgen...

                                        OO 00 OO

                                        Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                        Comment




                                        • EDIT: Welke velgen zijn dat trouwens onder die E60 op de achtergrond?
                                          Last edited by BMWMB; 13/07/2006, 02:08.
                                          OO 00 OO

                                          Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X