Oorspronkelijk geplaatst door F430
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik dacht dat sommige constructeurs in de woestij(en) van Nevada testwerk deden. Misschien is een van de testrijders er 'ns een opuit getrokken buiten de woestijn?The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofWaarom testen ze die in Amerika?
Duitsland bla bla bla, maar benzine is ginder veel goejkoper en ze zen met viermaal zoveel
Allez ja, ik kan mis zijn, it'll not be the first time
Comment
-
Ik denk dat 'fast european sportcars- and saloons' daar wel erg in trek zijn. Kijk naar de afzetmarkt die porsche daar ontwikkeld heeft, of zelfs BMW.
Mits goede promotie, denkik dat veel amerikanen geneigd zijn voor deze snelle duitser te gaan.
dan is het idd wel logisch dat ze hem daar testen, maar dan moeten ze daar toch een grote test facility hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofWaarom testen ze die in Amerika?
Doorgans hangen ze er ook nog eens een aanhanger aan. De Phaeton had daar toentertijd veel moeilijkheden mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticDit word een zalige wagen, daar twijfel ik niet over. Tis alleen een financieel duur grapje die V8
Die M3 gaat FORMIDABEL GOED moeten zijn, indien ze nog dezelfde verkopen willen halen... zal zeker duurder zijn, groter verbruik ...
Vind het echt zo jammer van de six-pack, het is precies een verloochening van de BMW-ziel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckWaarschijnlijk Death Valley, één van de heetste plaatsen op deze aardbol. Daar testen ze of de koeling de motor ook nog voldoende kan afkoelen tijdens extreme temperaturen. Indien de koeling de motor daar ook nog voldoende kan afkoelen, is dat hier zeker geen probleem.
Doorgans hangen ze er ook nog eens een aanhanger aan. De Phaeton had daar toentertijd veel moeilijkheden mee.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSySDat is idd het grootste probleem !!!
Die M3 gaat FORMIDABEL GOED moeten zijn, indien ze nog dezelfde verkopen willen halen... zal zeker duurder zijn, groter verbruik ...
Het voordeel dat de M3 in ons kleine Belgenlandje dus had tegenover de concurrentie, valt weg. Maar da's nog altijd niet hetzelfde als het feit dat de M3 dan een concurrentieel nadeel zou hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSySVind het echt zo jammer van de six-pack, het is precies een verloochening van de BMW-ziel...
Comment
-
De voorbumper en spoiler met al wat minder camouflage.
Nu is goed zichtbaar dat de gelijkenis met het M-Sportpakket van de E90/91 groot zal zijn...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment