Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDit zouden wel eens de definitieve velgen kunnen worden van de M3...
Nu ja, de E46 M3 velgen in 18" heb ik ook maar gaandeweg leren appreciëren. Omdat ik de 19" niet zo knap vind (niet diep genoeg en ze blinken 'n beetje teveel), zou ik 'm wel met die velgen bestellen (besteld hebben) om er 's winters mee op pad te kunnen, en ik zou er wel andere 19" hebben opgelegd (LM of CSL).
'k Ben benieuwd naar de 19" velgen.
Comment
-
Zou die opzij geen roostertjes krijgen zoals bij de E46 M3 wel het geval is?
Want op de foto's zie ik op het eerste zicht toch geen afgeplakte roostertjes
Edithje wil nog toevoegen dat ik de bovenstaande velgen wat te braaf vind voor 'n M3, ofwel moet ik hier nog wat aan wennen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaNiet slecht, maar meer kan ik er niet over zeggen.
Nu ja, de E46 M3 velgen in 18" heb ik ook maar gaandeweg leren appreciëren. Omdat ik de 19" niet zo knap vind (niet diep genoeg en ze blinken 'n beetje teveel), zou ik 'm wel met die velgen bestellen (besteld hebben) om er 's winters mee op pad te kunnen, en ik zou er wel andere 19" hebben opgelegd (LM of CSL).
'k Ben benieuwd naar de 19" velgen.
Comment
-
Als dat de M3 is die ze daar testen, geeft het bijlange nog geen zekerheid dat dat de velgen gaan zijn die gebruikt gaan worden voor de M3 want tijdens tests worden meestal (lees altijd) andere velgen gebruikt dan degene die op het definitieve model gaan staan. In veel gevallen is het zelfs een ouder model van velg dat ze nog liggen hadden van een ander model maar met waarschijnlijk de juiste gewenste stijfheid enz.
Off topic foto maar kan wel dienen als voorbeeld:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser ChiefAls dat de M3 is die ze daar testen, geeft het bijlange nog geen zekerheid dat dat de velgen gaan zijn die gebruikt gaan worden voor de M3 want tijdens tests worden meestal (lees altijd) andere velgen gebruikt dan degene die op het definitieve model gaan staan. In veel gevallen is het zelfs een ouder model van velg dat ze nog liggen hadden van een ander model maar met waarschijnlijk de juiste gewenste stijfheid enz.
Maar aangezien die velg en overduidelijke BMW-stijl over zich heeft, ja zelfs heel goed binnen 't M-gamma velgen past, ook goed lijkt op de standaardvelg van de E46 M3 en dus wel als 'nieuwe interpretatie' daarvan kan doorgaan, omdat ze voor- en achteraan dezelfde zijn, en naar mijn mening qua model en grootte nog niet beschikbaar is in 't huidige gamma ... is de stelling dat dit wel 'es de standaardvelg zou kunnen zijn van de M3, plausibel.
Maar 't kan net zo goed fout zijn ook.
Comment
-
Spyfilmpje: http://www.edmunds.com/insideline/do...ticleId=116120
Ergens in de helft hoor je de motor goed roffelen. Voor de rest zit die domme Amerikaan er altijd tussen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDaar heb je overschot van gelijk in.
Maar aangezien die velg en overduidelijke BMW-stijl over zich heeft, ja zelfs heel goed binnen 't M-gamma velgen past, ook goed lijkt op de standaardvelg van de E46 M3 en dus wel als 'nieuwe interpretatie' daarvan kan doorgaan, omdat ze voor- en achteraan dezelfde zijn, en naar mijn mening qua model en grootte nog niet beschikbaar is in 't huidige gamma ... is de stelling dat dit wel 'es de standaardvelg zou kunnen zijn van de M3, plausibel.
Maar 't kan net zo goed fout zijn ook.
Comment
-
De toekomstige M3 werd weer eens gespot met de nieuwe velgen.
Ik ben bijna zeker dat deze 18" velgen de nieuwe velgen voor de M3 zullen worden...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDe toekomstige M3 werd weer eens gespot met de nieuwe velgen.
Ik ben bijna zeker dat deze 18" velgen de nieuwe velgen voor de M3 zullen worden...
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
Ik vind de jantes wel iets hebben.
En als de meesten ze toch lelijk vinden ga je minder replica's zien
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoKijk, een échte auto in het M3 topic
Zou dat de 63 al zijn, of komt er een hoogtoerige V6 ook?
Comment
Comment