Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTGroot gelijk! Zou dit erop kunnen duiden dat er geen CSL komt? Of is dat een voorbarige conclusie?
Ik heb op een ander forum gelezen dat die er wel komt en dat hij ongeveer 425 Ã 445 pk zou krijgen.
I 'm curious.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTGroot gelijk! Zou dit erop kunnen duiden dat er geen CSL komt? Of is dat een voorbarige conclusie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakIk heb op een ander forum gelezen dat die er wel komt en dat hij ongeveer 425 Ã 445 pk zou krijgen.
I 'm curious.
De gewone M3 zou volgens de Amerikaanse "uitgelekte cijfers" 307 kW hebben, dat is 417 DIN-pk. Een CSL zal plots geen 250 kg lichter kunnen zijn, dus om een verschil van belang te kunnen hebben, vermoed ik dat 'ie zeker een pk of 30 erbovenop zal doen. 440 pk lijkt me dan ook 't minimum...
Maar da's allemaal gokwerk uiteraard. De gewone M3 is er nog niet eens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaLijkt me te weinig.
De gewone M3 zou volgens de Amerikaanse "uitgelekte cijfers" 307 kW hebben, dat is 417 DIN-pk. Een CSL zal plots geen 250 kg lichter kunnen zijn, dus om een verschil van belang te kunnen hebben, vermoed ik dat 'ie zeker een pk of 30 erbovenop zal doen. 440 pk lijkt me dan ook 't minimum...
Maar da's allemaal gokwerk uiteraard. De gewone M3 is er nog niet eens.
Je hebt gelijk hoor. Er was iemand op dat forum die zei dat de CSL-versie ongeveer 40 pk meer krijgt dan de gewone M3. Er was sprake over iets meer dan 400 pk voor de gewone, vandaar. Een ander reageerde met het bericht dat ermaar 425 pk onder de kap zou komen. Ik ben dus wat voorzichtig met die info. Officieel vind je er nog niets over, geloof ik.
445 pk zou wel mooi zijn.
Comment
-
Comment