Oorspronkelijk geplaatst door THE GT3
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eerdaags kom je mij tegen met een 325i coupé en dan zeg ik:" Eigenlijk had ik een M3 willen kopen, maar die heeft geen mistlichten vooraan, dus heb ik deze 325 maar gekocht..."OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSySDus ook niet in optie beschikbaar... niet ideaal vind ik !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaCarbon roof.
Hou dat toch voor de CSL. Ik wil een zonnedak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSySMaar ik gebruik ze graag, wel niet op johny te doen, maar op donkere binnenwegen en regenachtige autostrades zijn ze zeker hun geld waard...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911Hier zie ik toch een sunroof...? Of wilt dit niets zeggen...?
http://www.pistonheads.com/news/defa...?storyId=14884
Ik hoopte al dat de schrijver van 't artikel geen gelijk zou hebben wat betreft het standaard carbon dak al bij de gewone M3...
Afwachten, zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaWordt ruimschoots opgevangen door de steeds betere spreiding van de lichtbundel + door de zwaar gestegen lichtopbrengst van xenonlampen.
Ik veronderstel dat mistlichten wel degelijk handig zijn ook al heb je Xenon, de lichtstralen kunnen nl. door de lage positie van de lichten 'onder' opspattend water en laag hangende mist stralen... betere spreiding heeft hier dus denk ik niets mee te maken.
Volgens mij is het dan ook louter qua design dat de M's geen mistlichten meer hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MalaiseZijn de Xenon lampen uit pakweg een M5 beter als degene van een normale 5? Volgens mij zijn het klak dezelfde. Volgens jou heeft dus een normale 5 met Xenon dus eigenlijk geen mistlichten nodig?
Ik veronderstel dat mistlichten wel degelijk handig zijn ook al heb je Xenon, de lichtstralen kunnen nl. door de lage positie van de lichten 'onder' opspattend water en laag hangende mist stralen... betere spreiding heeft hier dus denk ik niets mee te maken.
Volgens mij is het dan ook louter qua design dat de M's geen mistlichten meer hebben.
Comment
Comment