Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
eerder noodzaak zoals gezegd: Ms hebben veel verse lucht nodig en mistlampen blokeren lucht invoer.
Dan kan je je ook weer afvragen waarom de huidige M3 mistlampen heeft. Grotendeels een kwestie van design, want verschillende tuners hebben de nieuwe M5 ook al mistlampen gegeven. Of dit zo goed is voor de luchttoevoer, daar heb ik zo mijn vraagtekens bij...
Dit is natuurlijk "maar" op video ... maar ik heb daar al IRL enkele nieuwe RS4 horen passeren, en die maakten precies nog een knapper geluid. Maar vergelijken is uiteraard moeilijk zo op video...
Wanneer wordt hij nu eigenlijk voorgesteld? In Genève zeker?
Ik dacht Parijs maar ik kan evengoed fout zijn. Dus dan zou hij denk ik vanaf jan/februari hier moeten verkrijgbaar zijn. Tenzij dat te vroeg is dan zal dat pas in Genève zijn. En dan zal het inderdaad ongeveer zomer zijn eer 'ie er is bij ons.
sorry, misverstandje , het klinkt mss raar maar ik hoop dat de uitlaten beter worden op de M3 , die van de oude M3 vind ik niet echt mooi, ik heb dezelfde mening over een corvette C6 zijn uitlaten
als hier mods zijn verwijderen ze dat bericht maar, ik vind dat maar een raar soort forum, ik zit zelf op zulke fora en dit is nogal anders dus het is even wennen
als hier mods zijn verwijderen ze dat bericht maar, ik vind dat maar een raar soort forum, ik zit zelf op zulke fora en dit is nogal anders dus het is even wennen
Comment