Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
    eerder noodzaak zoals gezegd: Ms hebben veel verse lucht nodig en mistlampen blokeren lucht invoer.
    Dan kan je je ook weer afvragen waarom de huidige M3 mistlampen heeft. Grotendeels een kwestie van design, want verschillende tuners hebben de nieuwe M5 ook al mistlampen gegeven. Of dit zo goed is voor de luchttoevoer, daar heb ik zo mijn vraagtekens bij...

Comment

• Sjah, de remmen zullen dan minder goed afgekoeld worden. Maar als je bedenkt dat de M3 in het begin zelfs geen geperforeerde schijven had, dan denk ik niet dat dit echt nodig is bij een M3. Zelfs een M3 CSL heeft maar één gat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
        Sjah, de remmen zullen dan minder goed afgekoeld worden. Maar als je bedenkt dat de M3 in het begin zelfs geen geperforeerde schijven had, dan denk ik niet dat dit echt nodig is bij een M3. Zelfs een M3 CSL heeft maar één gat.
        M3 had standaard in het begin ook onvoldoende remvermogen

Comment

• Ik denk dat dat een zwak punt is van alle BMW M's. Op de openbare weg zullen ze wel voldoen, maar op een circuit zijn ze snel hun bijtlust kwijt...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
            Ik denk dat dat een zwak punt is van alle BMW M's. Op de openbare weg zullen ze wel voldoen, maar op een circuit zijn ze snel hun bijtlust kwijt...
            Denk dat een enkel standaard remsysteem eigenlijk voldoet om een paar rondjes op circuit ertegenaan te gaan.

Anders boden Ferrari en Porsche ( PCCB ) geen andere remmen aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
              Ik denk dat dat een zwak punt is van alle BMW M's. Op de openbare weg zullen ze wel voldoen, maar op een circuit zijn ze snel hun bijtlust kwijt...
              Inderdaad, ook bij de E60 M5 is de uithouding van de remmen een negatief punt.

@Rabbit: volgens mij heb je het bij het rechte eind, anders zou porsche geen PCCB in het gamma steken voor een meerprijs van maar liefst 8000 euro!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                Inderdaad, ook bij de E60 M5 is de uithouding van de remmen een negatief punt.

@Rabbit: volgens mij heb je het bij het rechte eind, anders zou porsche geen PCCB in het gamma steken voor een meerprijs van maar liefst 8000 euro!
                Porsche blijft porsche he

Comment

• Boxen open!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
                    Lekker.

Dit is natuurlijk "maar" op video ... maar ik heb daar al IRL enkele nieuwe RS4 horen passeren, en die maakten precies nog een knapper geluid. Maar vergelijken is uiteraard moeilijk zo op video...

Ben benieuwd !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
                      Knappe sound!

Comment

• Vanaf wanneer gaan die hier in België te krijgen zijn ?
                        Eind volgende zomer ?

Comment

• Wanneer wordt hij nu eigenlijk voorgesteld? In Genève zeker?
                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
                            Vanaf wanneer gaan die hier in België te krijgen zijn ?
                            Eind volgende zomer ?
                            Ik hoor RS al afkomen

Dat zou wel echt de max zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                              Wanneer wordt hij nu eigenlijk voorgesteld? In Genève zeker?
                              Ik dacht Parijs maar ik kan evengoed fout zijn. Dus dan zou hij denk ik vanaf jan/februari hier moeten verkrijgbaar zijn. Tenzij dat te vroeg is dan zal dat pas in Genève zijn. En dan zal het inderdaad ongeveer zomer zijn eer 'ie er is bij ons.

Comment

• wat is

Comment

• sorry, misverstandje , het klinkt mss raar maar ik hoop dat de uitlaten beter worden op de M3 , die van de oude M3 vind ik niet echt mooi, ik heb dezelfde mening over een corvette C6 zijn uitlaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640
                                    wat is
                                    Moet jij niet op Edith roepen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                      Moet jij niet op Edith roepen?
                                      als hier mods zijn verwijderen ze dat bericht maar, ik vind dat maar een raar soort forum, ik zit zelf op zulke fora en dit is nogal anders dus het is even wennen

ps: ik heb het knopke al ondekt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640
                                        als hier mods zijn verwijderen ze dat bericht maar, ik vind dat maar een raar soort forum, ik zit zelf op zulke fora en dit is nogal anders dus het is even wennen

ps: ik heb het knopke al ondekt
                                        Geen probleem, voel je vrij en wees welgekomen!

Comment

• Ik weet dat hij zo niet wordt, maar dit blijf ik een zeer vette (vetste) impressie vinden.

Comment

Working...
                                          X