Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTSjah, de remmen zullen dan minder goed afgekoeld worden. Maar als je bedenkt dat de M3 in het begin zelfs geen geperforeerde schijven had, dan denk ik niet dat dit echt nodig is bij een M3. Zelfs een M3 CSL heeft maar één gat.
Comment
-
Ik denk dat dat een zwak punt is van alle BMW M's. Op de openbare weg zullen ze wel voldoen, maar op een circuit zijn ze snel hun bijtlust kwijt...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBIk denk dat dat een zwak punt is van alle BMW M's. Op de openbare weg zullen ze wel voldoen, maar op een circuit zijn ze snel hun bijtlust kwijt...
Anders boden Ferrari en Porsche ( PCCB ) geen andere remmen aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBIk denk dat dat een zwak punt is van alle BMW M's. Op de openbare weg zullen ze wel voldoen, maar op een circuit zijn ze snel hun bijtlust kwijt...
@Rabbit: volgens mij heb je het bij het rechte eind, anders zou porsche geen PCCB in het gamma steken voor een meerprijs van maar liefst 8000 euro!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTInderdaad, ook bij de E60 M5 is de uithouding van de remmen een negatief punt.
@Rabbit: volgens mij heb je het bij het rechte eind, anders zou porsche geen PCCB in het gamma steken voor een meerprijs van maar liefst 8000 euro!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
Dit is natuurlijk "maar" op video ... maar ik heb daar al IRL enkele nieuwe RS4 horen passeren, en die maakten precies nog een knapper geluid. Maar vergelijken is uiteraard moeilijk zo op video...
Ben benieuwd !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woutebWanneer wordt hij nu eigenlijk voorgesteld? In Genève zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640als hier mods zijn verwijderen ze dat bericht maar, ik vind dat maar een raar soort forum, ik zit zelf op zulke fora en dit is nogal anders dus het is even wennen
ps: ik heb het knopke al ondekt
Comment
Comment