Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Zo bedoel je het dus:

    Ik vermoed dat ik de E90 M3 toch knapper zal vinden dan de E92 M3, ook al is deze laatste (E92 M3) knapper dan de gewone E92.
    Ik ben wel benieuwd naar de definitieve versies (o.a. incl. roostertjes opzij).

    Juist?
    OO 00 OO

    Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Zo bedoel je het dus:

      Ik vermoed dat ik de E90 M3 toch knapper zal vinden dan de E92 M3, ook al is deze laatste (E92 M3) knapper dan de gewone E92.
      Ik ben wel benieuwd naar de definitieve versies (o.a. incl. roostertjes opzij).

      Juist?

      Idd. Ik had niet gezien dat ik gewoon E92 had geschreven. De eerste maal moest dat 'E92 M3' of 'E92 versie ervan' zijn.
      120d Hatch Edition Sport

      Comment




      • www.autoscoops.eu

        Comment


        • Vandaag ook IRL gezien. Lekker geluidje.

          Comment


          • Hoeveel zal die ongeveer kosten? 65-75000 euro?

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door TomT
              Hoeveel zal die ongeveer kosten? 65-75000 euro?
              Ik schat rond de 70.000

              Comment


              • de neiuwe krijgt toch een v8 onder de kap niet?

                Comment


                • Inderdaad, gedaan met de traditionele 6in lijn. Stilstaan is achterop geraken zou ik zeggen. De V8 van de RS4 is ook top, dus moesten ze met iets extra uit de kast komen!

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door reinout
                    de neiuwe krijgt toch een v8 onder de kap niet?
                    yep, wss een 4-liter gebaseerd op de V10 uit de M5 en M6

                    Comment


                    • Hoeveel pk zal die hebben? Ik hoorde ergens een kleine 400? Is dat niet wat veel? Ik dacht eerder een 350.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                        Hoeveel pk zal die hebben? Ik hoorde ergens een kleine 400? Is dat niet wat veel? Ik dacht eerder een 350.
                        Audi RS4 heeft er 420, de M3 zal ook zoiets zijn..


                        Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                        cc

                        Comment


                        • 420?!
                          Moest de M3 er zoveel hebben zou dat maar even een vermogenwinst van 80pk zijn!

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                            420?!
                            Moest de M3 er zoveel hebben zou dat maar even een vermogenwinst van 80pk zijn!
                            Alles wordt groter, krachtiger, zwaarder,.. De E60 M5 heeft ook dik 100 paarden meer dan de E39.


                            Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            cc

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                              420?!
                              Moest de M3 er zoveel hebben zou dat maar even een vermogenwinst van 80pk zijn!


                              Vergeet niet dat de 335i er al 306 heeft... De vermogenswinst van de volgende M3 was een opportuun moment voor dit tussenmodel
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

                              Comment


                              • Ik snap het! Thanks!

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                                  Inderdaad, gedaan met de traditionele 6in lijn. Stilstaan is achterop geraken zou ik zeggen. De V8 van de RS4 is ook top, dus moesten ze met iets extra uit de kast komen!
                                  Zo traditioneel is een sixpack in een M3 niet hé.

                                  Eerste M3 (van oktober '86 denk ik, nog altijd zowat de über-M3 naar mijn mening) had een 2,3 viercilinder.
                                  A Twist of the Wrist

                                  Comment


                                  • Ja, maar BMW staat toch gekend om zijn 6 in lijn motoren hé. En als je een sportieve 3 wilt denk je automatisch aan een 6 in lijn vind ik. Een achtcylinder in een (M)3 is toch volledig anders dan wat we de laatste jaren van BMW gewoon zijn hé.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                                      Een achtcylinder in een (M)3 is toch volledig anders dan wat we de laatste jaren van BMW gewoon zijn hé.
                                      Amerikanen prefereren nu eenmaal V8.

                                      Ik heb de indruk dat BMW al sinds rond '00 zijn pijlen nog meer op de amerikaanse markt aan het richten is. (net zoals andere Duitse constructeurs) met een beetje verwaarlozing van de gemiddelde europeaan en de merk-identiteit tot gevolg. Als het doel zoveel mogelijk winst maken en zoveel mogelijk wagens verkopen is, dan zijn ze niet slecht bezig: hun fabrieken draaien op een redelijk rendement, als je vergelijkt met VW, Ford of GM/O/F draaien ze zelfs tegen een zeer goed rendement. Maar als het doel is om de ziel zoveel mogelijk te bewaren dan vind ik dat ze toch niet perfect bezig zijn. Kijk naar de naar de bestuurder gerichte middenconsole, sixpacks, het aanvoelen van de toetsen...
                                      Last edited by 911turbo; 12/10/2006, 13:57.
                                      A Twist of the Wrist

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                        Amerikanen prefereren nu eenmaal V8.

                                        Ik heb de indruk dat BMW al sinds rond '00 zijn pijlen nog meer op de amerikaanse markt aan het richten is. (net zoals andere Duitse constructeurs) met een beetje verwaarlozing van de gemiddelde europeaan en de merk-identiteit tot gevolg. Als het doel zoveel mogelijk winst maken en zoveel mogelijk wagens verkopen is, dan zijn ze niet slecht bezig: hun fabrieken draaien op een redelijk rendement, als je vergelijkt met VW, Ford of GM/O/F draaien ze zelfs tegen een zeer goed rendement. Maar als het doel is om de ziel zoveel mogelijk te bewaren dan vind ik dat ze toch niet perfect bezig zijn. Kijk naar de naar de bestuurder gerichte middenconsole, sixpacks, het aanvoelen van de toetsen...
                                        Vooral de middenconsole vind ik triest!

                                        Comment


                                        • Dees wordt een zalige kar

                                          Roughneck en hebben hem vandaag zien staan in het Testcenter in Nurburg. Een wagen waren ze nog druk aan het sleutelen, de andere stond daar klaar zonder camouflage

                                          Ik hoop dat de foto's van Roughneck een beetje gelukt zijn.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X