Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neen, de levertijden voor de M6 cabrio zijn iets langer als van de gewone M6, we hebben hem in februari, ten laatste begin maart..
Maar onze dealer maakt zijn beloftes altijd waar, dus ik reken op februari
ik heb geen link naar mijn auto-topic, zou ook niet weten hoe het werkt, feel free to inform me..
Ziehier een foto van de toekomstige http://www.allcarwallpapers.com/bmw/.../9148/1280x960
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Heb wat moeite gedaan, heb ze gewoon op photobucket gezet, khoop da die site betrouwbaar is. Was nl. te lui om een "mijn auto-topic te maken", tis nieens de mijne tis die van vader dusja..
wel er ging niets stuk aan, fenomenaal qua trekkracht, maar de remmen zijn eigenlijk het indrukwekkendste van al, remafstand is zo kort , echt niet normaal..
een voor de hand liggende reply zou zijn, " maar je gebruikte ze niet om te stoppen voor die andere auto", wel, als ik had geweten dat hij mijn achterflank zou rammen, dan had ik mijn rempedaal heus wel gebruikt
Hij nam de cabrio puur vanwege het feit dat er geen enkele cabrio bestaat met 4 plaatsen, en dan nog is 507 paarden onder de kap..
En over de cabrio ook nog is stuk te rijden.. Zo ver hoef ik niet te gaan voor een M3 hoor, ik kan het ook gwn lief vragen
Ga trouwens in februari met M6 op verlaten luchthaven rijvaardigheid doen, en ook iets met 335ci, M6 is scheuren naart schijnt, en die 335ci is meer slip en bochtenwerk..
wel er ging niets stuk aan, fenomenaal qua trekkracht, maar de remmen zijn eigenlijk het indrukwekkendste van al, remafstand is zo kort , echt niet normaal..
een voor de hand liggende reply zou zijn, " maar je gebruikte ze niet om te stoppen voor die andere auto", wel, als ik had geweten dat hij mijn achterflank zou rammen, dan had ik mijn rempedaal heus wel gebruikt
Hij nam de cabrio puur vanwege het feit dat er geen enkele cabrio bestaat met 4 plaatsen, en dan nog is 507 paarden onder de kap..
En over de cabrio ook nog is stuk te rijden.. Zo ver hoef ik niet te gaan voor een M3 hoor, ik kan het ook gwn lief vragen
Ga trouwens in februari met M6 op verlaten luchthaven rijvaardigheid doen, en ook iets met 335ci, M6 is scheuren naart schijnt, en die 335ci is meer slip en bochtenwerk..
Ik vind net dat de remmen op zo een wagen iets beter zouden mogen.
We zijn al enkele keren bedrogen geweest met het feit dat we dachten dat hij vroeger stil zou staan. Ze zouden kernamische remmen op de optielijst moeten zetten.
wij vonden het interieur te goedkoop ogen, en hebben op de eerste goldbraun individual genomen, dat loopt door met een "biezeke" naar het dashboard, dat heb je zelfs niet bij het volleder pakket
De nieuwe is rubyblack, met goldbraun individual, leder aan de binnekant van de kap etc
keramische dat zou heerlijk zijn, het zou ook mooi ogen vind ik...
Ik vermoed dat je weet dat het bepalen van de aansprakelijkheid enkel kan op basis van de aan de maatschappijen meegedeelde omstandigheden ... en het is de taak van een goeie makelaar om de omstandigheden die in het nadeel van jouw klant spreken, zo weinig mogelijk onder de aandacht te proberen brengen (laat ons zeggen dat ik daar dus veel van af weet).
Niet dat ik 't je niet gun, maar ik denk dat je diep vanbinnen ook wel weet dat, als je blijft rijden zoals je met die M6 reed op de dag van je ongeval, je binnen de kortste keren weer tegen een boom plakt of "aangereden" wordt.
nee, maar het word wel fout bekeken, ik reed verre van te snel bij het ongeval, ik reed in ieder geval niet te snel, volgens de experten, dus over roekeloos rijden praten is niet op zijn plaats, ik rij ook niet overdreven snel. Tis niet dat ik niet kan rijden.. ik heb Kart gereden, outdoor 100cc , op genk, met jordy verstappen, vanina ickx op hetzelfde circuit. had meer dan 1 sponsor..
Je krijgt geen sponsors als je slecht bent.. doch zal ik niet beweren dat ik een schumi ben..
BMW's zijn trouwens ook veilige auto's, als ik dat ongeval met mijn 3'ke had gehad, was ik mss dood..
mijn moeder is er uiteraard tegen tege die M3, en wou me een 1 kopen, net zoals men vader..
maar ze houden rekening met het feit dat ik niet in fout ben, en dat is leuk, eerlijk gezegd vind ik alle nieuwe BMW's strontlelijk, de Z8 is mooi, oude M3 ook, en de M6 is nog wel sava mooi,
X5 is degoutant, X3 nog ranziger,drie reeks is gefaald, M3 van nu kan qua schoonheid ook niet op tegen de vorige..
twas een leuk voorstel van mijn pa, maar ik verkies op dit moment tog wel een lotus elise, jammer dat die wagens niet zo veilig zijn...
ja klein foutje,X5 bedoel ik dat 2007 model daar, das gwn ranzig en ik heb het over de huidige M3 , dies bloedmooi, maar zeg nu zelf, vind men de toekomstige M3 mooier dan de huidige? of vind men gewoon de PK's mooier?
nee, maar het word wel fout bekeken, ik reed verre van te snel bij het ongeval, ik reed in ieder geval niet te snel, volgens de experten, dus over roekeloos rijden praten is niet op zijn plaats, ik rij ook niet overdreven snel. Tis niet dat ik niet kan rijden.. ik heb Kart gereden, outdoor 100cc , op genk, met jordy verstappen, vanina ickx op hetzelfde circuit. had meer dan 1 sponsor..
Je krijgt geen sponsors als je slecht bent.. doch zal ik niet beweren dat ik een schumi ben..
BMW's zijn trouwens ook veilige auto's, als ik dat ongeval met mijn 3'ke had gehad, was ik mss dood..
mijn moeder is er uiteraard tegen tege die M3, en wou me een 1 kopen, net zoals men vader..
maar ze houden rekening met het feit dat ik niet in fout ben, en dat is leuk, eerlijk gezegd vind ik alle nieuwe BMW's strontlelijk, de Z8 is mooi, oude M3 ook, en de M6 is nog wel sava mooi,
X5 is degoutant, X3 nog ranziger,drie reeks is gefaald, M3 van nu kan qua schoonheid ook niet op tegen de vorige..
twas een leuk voorstel van mijn pa, maar ik verkies op dit moment tog wel een lotus elise, jammer dat die wagens niet zo veilig zijn...
Ik hoop je rijkwaliteiten eens te bewonderen op de Nordschleife
Nu back on topic: is er al sprake over een nieuwe CSL?
Comment