Da's toch schandalig hoe goedkoop dat in de USA is als je ziet wat wij ervoor moeten betalen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDa's toch schandalig hoe goedkoop dat in de USA is als je ziet wat wij ervoor moeten betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDa's toch schandalig hoe goedkoop dat in de USA is als je ziet wat wij ervoor moeten betalen
Als je deze verhouding naar de opgegeven prijs voor de M3 berekent, dan komt 54000USD overeen met € 43350. Als je dan rekening houdt met het prijsverschil dan zal een M3 in België € 63000 gaan kosten...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenNieuwe foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenMO VEEENT, check die voorste wielkassen!
Lekker ofni
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenOMG! Zie je de mijne al staan? Een witte, met carbon dak, 20", zonnedak, rood interieur, carbon inleg ...
mmmmmmmmm
Eerlijk gezegd niet nee
Zou me toch verwonderen, carbon dak standaard en gewoon dak met sunroof wordt daar nergens vermeld in dat lijstje...
Kijk naar de spypics, gewoon dak met sunroof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS Bekijk BerichtenEerlijk gezegd niet nee
Zou me toch verwonderen, carbon dak standaard en gewoon dak met sunroof wordt daar nergens vermeld in dat lijstje...
Kijk naar de spypics, gewoon dak met sunroof.
De combinatie carbonroof en sunroof kwam er door mijn enthousiasme.
Ik denk wel carbondak, vandaar de box bovenop. Als ik goed kijk denk ik het te zien, ofwel is het omdat ik het wil zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS Bekijk BerichtenCan't wait
't Ga dit worden of AMV8
AMV8 zal qua rijden een immense domper zijn in vgl met een M31963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Gisteren (laatste dag van mijn vakantie in US) was ik op weg terug van Santa Barbara naar Los Angeles om mijn huurwagen (Grand Cherokee) af te leveren aan LAX, toen ik aan verkeerslichten in Santa Monica 2 zwarte E92's zag, met een zwarte 5 serie.
Ik besefte het pas toen ze me voorbij reden, en ik de 4 uitlaten zag ... M3's !!!
Sound was mega !! Fototoestel zat jammer genoeg goed ingepakt, te laat voor foto’s
Op de nummerplaat van de 540i stond enkel Beverly Hill's ... denk dat enkele potentiële klanten een voorsmaakje kregen
Ze waren nog sterk ingepakt, zodat ze van ver leken op gewone bijgewerkte coupés.
Rijdt daar vol met m5, m6, 330i bijna allemaal 4 deurs, touring of coupé zeldzamer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDie komt ook, maar een half jaar later dacht ik.
Comment
Comment