Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Da's toch schandalig hoe goedkoop dat in de USA is als je ziet wat wij ervoor moeten betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
      Da's toch schandalig hoe goedkoop dat in de USA is als je ziet wat wij ervoor moeten betalen
      Jamaar, die hebben van die lelijke gele lichtjes opzij

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
        Da's toch schandalig hoe goedkoop dat in de USA is als je ziet wat wij ervoor moeten betalen
        Dat is inderdaad opvallend. Een 335i kost daar standaard 40500USD. Als je dat omrekent kom je aan €32500. In België kost een 335i coupé €47000.

Als je deze verhouding naar de opgegeven prijs voor de M3 berekent, dan komt 54000USD overeen met € 43350. Als je dan rekening houdt met het prijsverschil dan zal een M3 in België € 63000 gaan kosten...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• WAAAT! 43000 euro's voor een M3? Das nog geen 10000 euro meer als een full option mazda 6!

Comment

• Die prijzen zijn altijd exclusief BTW. En die tarieven verschillen daar van staat/stad.

Dan nog is het daar goedkoper, maar de service na verkoop is een moeilijk punt daar.
            Last edited by ; 28/11/2006, 21:31.

Comment

• We zien hier allemaal E92 M3s, maar was er ook geen sprake van een E90 M3?

Comment

• Die komt ook, maar een half jaar later dacht ik. Er zou misschien ook nog een Touring-variant en een shootingbreak komen. Een soort touring met maar 2 deuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                  Nieuwe foto's

MO VEEENT, check die voorste wielkassen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                    MO VEEENT, check die voorste wielkassen!

Lekker ofni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                      Lekker ofni
                      en nog geen klein beke!

Comment

• Can't wait

't Ga dit worden of AMV8

Comment

• OMG! Zie je de mijne al staan? Een witte, met carbon dak, 20", zonnedak, rood interieur, carbon inleg ...

mmmmmmmmm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                            OMG! Zie je de mijne al staan? Een witte, met carbon dak, 20", zonnedak, rood interieur, carbon inleg ...

mmmmmmmmm

Eerlijk gezegd niet nee

Zou me toch verwonderen, carbon dak standaard en gewoon dak met sunroof wordt daar nergens vermeld in dat lijstje...
                            Kijk naar de spypics, gewoon dak met sunroof.

Comment

• Als ik den uwe zou zien staan vraga ik meteen of ik mee mag rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS Bekijk Berichten
                                Eerlijk gezegd niet nee

Zou me toch verwonderen, carbon dak standaard en gewoon dak met sunroof wordt daar nergens vermeld in dat lijstje...
                                Kijk naar de spypics, gewoon dak met sunroof.
                                Gelijk heb je!

De combinatie carbonroof en sunroof kwam er door mijn enthousiasme.
                                Ik denk wel carbondak, vandaar de box bovenop. Als ik goed kijk denk ik het te zien, ofwel is het omdat ik het wil zien.

Comment

• Het dak zit precies iets dieper, zoals bij de M6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS Bekijk Berichten
                                    Can't wait

't Ga dit worden of AMV8
                                    De M3 dus

AMV8 zal qua rijden een immense domper zijn in vgl met een M3
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Gisteren (laatste dag van mijn vakantie in US) was ik op weg terug van Santa Barbara naar Los Angeles om mijn huurwagen (Grand Cherokee) af te leveren aan LAX, toen ik aan verkeerslichten in Santa Monica 2 zwarte E92's zag, met een zwarte 5 serie.
                                      Ik besefte het pas toen ze me voorbij reden, en ik de 4 uitlaten zag ... M3's !!!
                                      Sound was mega !! Fototoestel zat jammer genoeg goed ingepakt, te laat voor foto’s
                                      Op de nummerplaat van de 540i stond enkel Beverly Hill's ... denk dat enkele potentiële klanten een voorsmaakje kregen
                                      Ze waren nog sterk ingepakt, zodat ze van ver leken op gewone bijgewerkte coupés.

Rijdt daar vol met m5, m6, 330i bijna allemaal 4 deurs, touring of coupé zeldzamer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Die komt ook, maar een half jaar later dacht ik.
                                        Dat ze dan direct wachten tot ze de facelift lanceren.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Foto's stonden hier misschien al maar...

Comment

Working...
                                          X