Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe BMW M3 is productieklaar!

BMW is klaar voor de introductie van de compleet nieuwe M3. Al ruim een jaar lang duiken er gecamoufleerde prototypes op. Afgelopen week wist onze fotograaf een productierijp exemplaar vast te leggen. De witte M3 Coupé op de foto´s laat nog weinig twijfels onbevestigd.
    De nieuwe M3 is de eerste 3-serie die wordt aangedreven door een V8. De motor is ontwikkeld op basis van de V10 die de M5 en M6 aandrijft en levert ruim 400 pk. Daarmee weet de M3 in ongeveer 5 seconden vanuit stilstand naar 100 km/h te sprinten. De topsnelheid zal begrensd zijn op 250 km/h. Het vermogen wordt overgebracht op de achterwielen middels een handgeschakelde zesbak en de nieuwste generatie van de SMG-automaat. Mogelijk zal de sequëntiele SMG-automaat voorzien zijn van zeven verzetten.

M-familie
    Aan de buitenzijde is de M3 duidelijk herkenbaar als een lid van de M-familie. Geheel in lijn met de M5 en M6 is het model voorzien van een forse voorbumper met een grote luchtinlaat. Het rooster en M-logo in de voorschermen en de dubbele uitlaatpijpen zijn eveneens kenmerkend voor BMW´s M-modellen.

Voorjaar 2007
    Op basis van deze spyshots hebben wij een computertekening gemaakt van het uiteindelijke productiemodel. De laatste foto laat dan ook duidelijk zien hoe de M3 Coupé in het voorjaar van 2007 bij de dealers zal staan.

Comment

• Ziet er wel lekker uit...

Comment

• Waarom nemen die dan geen zwarte die afgeplakt is? ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
          Waarom nemen die dan geen zwarte die afgeplakt is? ...
          Om op te vallen?

Comment

• De nieuwe M3 belooft weer zalig te worden...deze foto's laten veel goeds verhopen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
              De nieuwe M3 belooft weer zalig te worden...deze foto's laten veel goeds verhopen!
              ik vind de huidige precies mooier

Comment

• 5 sec voor het sprintje vanuit stilstand, ik hoop dat dat een grapje is ? ik dacht eerder aan 4,3 à 4,5 ...
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                  5 sec voor het sprintje vanuit stilstand, ik hoop dat dat een grapje is ? ik dacht eerder aan 4,3 à 4,5 ...
                  Hoho, ik gok op 4.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                    Hoho, ik gok op 4.8
                    ook mogelijk ik vergeleek met de RS4 en de vorige M3 ... die deed 't al in 5,1 of zo ...
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

ook mogelijk ik vergeleek met de RS4 en de vorige M3 ... die deed 't al in 5,1 of zo ...
                      Ja, zoiets. We zien wel

Comment

5 sec voor het sprintje vanuit stilstand, ik hoop dat dat een grapje is ? ik dacht eerder aan 4,3 à 4,5 ...
                        Dat zijn 997 GT3 cijfers, een M3 zal toch al rap 150 kg zwaarder zijn dus die lijken me moeilijk haalbaar

Comment

• is er al een prijsindicatie bekend?

schitterende wagen, maar toch zou een 335d kopen niet van meer gezond verstand getuigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk Berichten
                            is er al een prijsindicatie bekend?

schitterende wagen, maar toch zou een 335d kopen niet van meer gezond verstand getuigen?
                            Als we ons gezond verstand zouden moeten laten spreken reden we allemaal in Toyota's rond...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk Berichten
                              is er al een prijsindicatie bekend?

Starten aan een €65.000 denk ik ?

Comment

sneller dan een M5 en een M6; I doubt that

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                  sneller dan een M5 en een M6; I doubt that
                                  Ja, dat denk ik eig ook wel.

Maar, we zien wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                    Ja, dat denk ik eig ook wel.

Maar, we zien wel...
                                    Vreemd eigelijk,maar dat krijg je als je dezelfde motor in een lichtere wagen zet.
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Als we ons gezond verstand zouden moeten laten spreken reden we allemaal in Toyota's rond...

Nieuwe M3 is toch wat wennen... aber ganz geil jawohl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                        Vreemd eigelijk,maar dat krijg je als je dezelfde motor in een lichtere wagen zet.

zelfde motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                          zelfde motor?
                                          Ow,verkeerd...De motor is op basis van de M5 en M6
                                          maar niet dezelfde motor
                                          Sorry!
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X