Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zou het dom vinden om de M3 sneller naar de 100 te laten gaan als de M6, aangezien de M6 zoveel duurder is, en het vlaggenschip van BMW zou moeten representeren.. De M6 doet het in 4.2 blijkbaar, volgens BMW is het 4.6, maar volgens menige verslagen is het 4.0, 4.4, 4.2 en 4.1,als je het gemiddelde van deze uitlsagen pakt kom je aan een 4.2, dus laat de M3 het in 4.8 doen ...

Comment

• Gemekker over 4,2 of 4,6 of 4,8...

Voor sommige is dat gewoon te snel, heeft het verleden uitgewezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
        ik zou het dom vinden om de M3 sneller naar de 100 te laten gaan als de M6, aangezien de M6 zoveel duurder is, en het vlaggenschip van BMW zou moeten representeren.. De M6 doet het in 4.2 blijkbaar, volgens BMW is het 4.6, maar volgens menige verslagen is het 4.0, 4.4, 4.2 en 4.1,als je het gemiddelde van deze uitlsagen pakt kom je aan een 4.2, dus laat de M3 het in 4.8 doen ...
        Waarom sneller?
        Verlies jij dan je waarde?pappie's BMW moet de snelste zijn hé
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
          Waarom sneller?
          Heeft 'ie er al geen in de prak gereden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
            Vreemd eigelijk,maar dat krijg je als je dezelfde motor in een lichtere wagen zet.
            Rood: 507 vs +/- 400...

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
            Ow,verkeerd...De motor is op basis van de M5 en M6

maar niet dezelfde motor

Sorry!
            sorry, te laat gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
              Heeft 'ie er al geen in de prak gereden?
              Wat is dat nu voor een reactie?
              Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
              Waarom sneller?

Hij heeft wel een punt. In zekere zin begrijp ik hem wel...

Comment

• @Olivier

Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                Voor sommige is dat gewoon te snel, heeft het verleden uitgewezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                  @Olivier
                  Mnja, ok. Maar is een beetje grof eh

Edit(volgende post)
                  Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                  Ik doe niet anders dan de anderen.
                  We gaan er niet verder over uitwijken eh...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                    Mnja, ok. Maar is een beetje grof eh
                    Ik doe niet anders dan de anderen.

Comment

• ach, de meesten van ons krijgen in hun leven nooit de kans om met zo'n wagen te rijden, dus wat maakt het uit
                      Ik heb de kans gekregen er eentje de vernielen, pas op die kans krijg je geen twee keer! dat bevestigde pappie al...
                      ik mag met de nieuwe enkel op circuit gaan rijden

Enfin BACK ON TOPIC, M3 sneller als M6? I doubt it...
                      Tot daartoe de CSL,maar niet de gewone

Comment

• De M3 zou wel eens sneller kunnen zijn! Moet alleszins beter dan de RS4.
                        M3 is lichter dan M6 ... groot voordeel, en volgens mij valt er aan een V8 meer te sleutelen dan aan een V10.

Comment

• Is er al bekend of er een touring van komt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            Is er al bekend of er een touring van komt
                            In de beginne zegden van ja, hoe het nu zit ...
                            Aangezien de coupe en de berline er zeker komen schat ik de kans vrij groot in.
                            Mss als de M3 touring succes heeft dat ze M5 dan ook lanceren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
                              ik mag met de nieuwe enkel op circuit gaan rijden
                              Wat ben jij toch een sukkelaartje hé ...
                              BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                In de beginne zegden van ja, hoe het nu zit ...
                                Aangezien de coupe en de berline er zeker komen schat ik de kans vrij groot in.
                                Mss als de M3 touring succes heeft dat ze M5 dan ook lanceren.
                                Daar waren dacht ik al spypics van verschenen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Daar waren dacht ik al spypics van verschenen!
                                  stel u voor een M3 touring met blacklines, dakrails weg, die brede wielkassen en het front van de coupé

Comment

• Dat zou gewoonweg ideaal zijn!

Maar ik had het eigelijk op spypics van de M5 Touring.

Comment

• Het houd niet op de laaste tijd het regend M3 pics

Deze foto´s zijn het bewijs dat BMW behalve met een M3 Coupé ook met een M3 Coupé-Cabriolet op de markt zal komen. De ruim 400 pk sterke V8 in het vooronder van de M3 Coupé-Cabriolet maakt de auto tot één van de snelste cabrio´s in zijn klasse.
                                      Op de Autobahn in de omgeving van Munchen werd deze BMW M3 Coupé-Cabriolet betrapt. Dat het model zou komen was al min of meer bekend, maar een officiële bevestiging is er vanuit BMW nog nooit gekomen. Deze foto´s bewijzen de komst van de open sportauto.

Ruim 400 pk sterke V8
                                      De nieuwe M3 is de eerste 3-serie die wordt aangedreven door een V8. De motor is ontwikkeld op basis van de V10 die de M5 en M6 aandrijft en levert ruim 400 pk. Daarmee weet de M3 in ongeveer 5 seconden vanuit stilstand naar 100 km/h te sprinten. De topsnelheid zal begrensd zijn op 250 km/h. Het vermogen wordt overgebracht op de achterwielen middels een handgeschakelde zesbak en de nieuwste generatie van de SMG-automaat. Mogelijk zal de sequëntiele SMG-automaat voorzien zijn van zeven verzetten.

M-familie
                                      Aan de buitenzijde is de M3 duidelijk herkenbaar als een lid van de M-familie. Geheel in lijn met de M5 en M6 is het model voorzien van een forse voorbumper met een grote luchtinlaat. Het rooster en M-logo in de voorschermen en de dubbele uitlaatpijpen zijn eveneens kenmerkend voor BMW´s M-modellen.

Coupé-Cabriolet eind 2007 leverbaar
                                      In het voorjaar van 2007 staat de M3 Coupé bij de dealers. De Coupé-Cabriolet zal tegen het einde van 2007 leverbaar worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Dat zou gewoonweg ideaal zijn!

Maar ik had het eigelijk op spypics van de M5 Touring.
                                        Ja die waren me bekend, maar ze houden hem wel zeer lang achter.
                                        Misschien komt die er (nog) niet.

En een M3 touring met dakrails is not done!

Comment

• Ik hoop hem onder de Paasvakantie te spotten tijdens men skiverlof.

Comment

Working...
                                          X