Ik vind het niet mooi vanachter, bij de gewone E92 wel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichtenik vind het moeilijk om hier nog de feiten en de zever te onderscheiden......
hoeveel pk verwachten ze?
welk koppel?
De prijs?
Wanneer de lancering?
2) geen idee
3) Zeer dicht bij die van de RS4, tussen 70 en 80000 euro, ik gok op 75-77k.
4) Ik dacht najaar 2007
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichtenik vind het moeilijk om hier nog de feiten en de zever te onderscheiden......
hoeveel pk verwachten ze?
welk koppel?
De prijs?
Wanneer de lancering?
400-420pk
starten aan een dikke €65000
eerste leveringen juli'07
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten3) Zeer dicht bij die van de RS4, tussen 70 en 80000 euro, ik gok op 75-77k.
dat zou 16000 euro meer zijn als de vorige M? is dat niet wat veel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichtenis er iemand die interesse heeft in de nieuwe M3 hier op het forum?
Ja, als ze er eentje gaan maken in touring ! M5 touring is mij te groot (en te duur).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenJa, als ze er eentje gaan maken in touring ! M5 touring is mij te groot (en te duur).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichtenis er iemand die interesse heeft in de nieuwe M3 hier op het forum?
maar niet nieuw voor dit jaar
dus misschien in 2008 eentje van een jaar oud , die is dan zeker een kanshebber
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtentuurlijk
maar niet nieuw voor dit jaar
dus misschien in 2008 eentje van een jaar oud , die is dan zeker een kanshebber
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenmet al die kinderziektes nog in nee merci
Dat is iets waar wij ook voor vrezen
't Is bij de laatste 2 M motors nooit 100% in orde geweest;
zowel de eerste E46 M3 als de M5/M6 hebben problemen gehad qua oliepompen -leidingen en de SMGbakken stonden ook nooit helemaal op punt.
Vandaar hier zeker geen pré-order, eerst zien wat het nu exact gaat worden, testrijden en maandje of 2 afwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenDat is iets waar wij ook voor vrezen
't Is bij de laatste 2 M motors nooit 100% in orde geweest;
zowel de eerste E46 M3 als de M5/M6 hebben problemen gehad qua oliepompen -leidingen en de SMGbakken stonden ook nooit helemaal op punt.
Vandaar hier zeker geen pré-order, eerst zien wat het nu exact gaat worden, testrijden en maandje of 2 afwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenJullie M3 is toch ook een van de eerste, nooit problemen gehad met het blok?
Wij nooit nee, maar ik vermoed dat de vorige eigenaar hem in die eerste 10.000km wel heeft moeten binnenbrengen ivm de terugroepactie.
Een kennis met 1 van de eerste in België had minder geluk, kon na een 5.000km al een nieuw blok in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenmet al die kinderziektes nog in nee merci
daar niet bij stilgestaan eigenlijk ...
toerke denkt na ...
wachten tot de facelift er is in 2009???
te lang
tzal dus iets anders moeten zijn
Comment
Comment