Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind het niet mooi vanachter, bij de gewone E92 wel.

Comment

• die grijze ziet er goed uit, i love the headlights

Comment

• Zalige voorbumper!

Comment

• video met geluidje van de V8

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=13097
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
            Leuk, maar staat op de bladzijde hiervoor, en die daarvoor ...

Comment

• ik vind het moeilijk om hier nog de feiten en de zever te onderscheiden......

hoeveel pk verwachten ze?
              welk koppel?
              De prijs?
              Wanneer de lancering?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                ik vind het moeilijk om hier nog de feiten en de zever te onderscheiden......

welk koppel?
                De prijs?
                Wanneer de lancering?
                1) 400+
                2) geen idee
                3) Zeer dicht bij die van de RS4, tussen 70 en 80000 euro, ik gok op 75-77k.
                4) Ik dacht najaar 2007

Comment

ik vind het moeilijk om hier nog de feiten en de zever te onderscheiden......

welk koppel?
                  De prijs?
                  Wanneer de lancering?

400-420pk
                  starten aan een dikke €65000
                  eerste leveringen juli'07

Comment

• 3) Zeer dicht bij die van de RS4, tussen 70 en 80000 euro, ik gok op 75-77k.

dat zou 16000 euro meer zijn als de vorige M? is dat niet wat veel?

Comment

3) Zeer dicht bij die van de RS4, tussen 70 en 80000 euro, ik gok op 75-77k.

dat zou 16000 euro meer zijn als de vorige M? is dat niet wat veel?
                      Idd, is veel te veel. €65k zoals geeteethree zegt zal dichter in de buurt liggen.

Comment

• is er iemand die interesse heeft in de nieuwe M3 hier op het forum?

Comment

• Ja, natuurlijk!

'k Ben nog sponsors aan 't ronselen. Geïnteresseerd?

Comment

is er iemand die interesse heeft in de nieuwe M3 hier op het forum?

Ja, als ze er eentje gaan maken in touring ! M5 touring is mij te groot (en te duur).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Ja, als ze er eentje gaan maken in touring ! M5 touring is mij te groot (en te duur).
                              Discreet monstertje!

Comment

is er iemand die interesse heeft in de nieuwe M3 hier op het forum?
                                tuurlijk

maar niet nieuw voor dit jaar
                                dus misschien in 2008 eentje van een jaar oud , die is dan zeker een kanshebber

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                  tuurlijk

maar niet nieuw voor dit jaar
                                  dus misschien in 2008 eentje van een jaar oud , die is dan zeker een kanshebber
                                  met al die kinderziektes nog in nee merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

Dat is iets waar wij ook voor vrezen
                                    't Is bij de laatste 2 M motors nooit 100% in orde geweest;
                                    zowel de eerste E46 M3 als de M5/M6 hebben problemen gehad qua oliepompen -leidingen en de SMGbakken stonden ook nooit helemaal op punt.
                                    Vandaar hier zeker geen pré-order, eerst zien wat het nu exact gaat worden, testrijden en maandje of 2 afwachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                      Dat is iets waar wij ook voor vrezen
                                      't Is bij de laatste 2 M motors nooit 100% in orde geweest;
                                      zowel de eerste E46 M3 als de M5/M6 hebben problemen gehad qua oliepompen -leidingen en de SMGbakken stonden ook nooit helemaal op punt.
                                      Vandaar hier zeker geen pré-order, eerst zien wat het nu exact gaat worden, testrijden en maandje of 2 afwachten.
                                      Jullie M3 is toch ook een van de eerste, nooit problemen gehad met het blok?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                        Jullie M3 is toch ook een van de eerste, nooit problemen gehad met het blok?

Wij nooit nee, maar ik vermoed dat de vorige eigenaar hem in die eerste 10.000km wel heeft moeten binnenbrengen ivm de terugroepactie.
                                        Een kennis met 1 van de eerste in België had minder geluk, kon na een 5.000km al een nieuw blok in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

daar niet bij stilgestaan eigenlijk ...

toerke denkt na ...

wachten tot de facelift er is in 2009???

te lang

tzal dus iets anders moeten zijn

Comment

Working...
                                          X