Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    voor de prijs van deze M3 met wat opties kan je volgens mij een Posj gaan kopen die minder in taks kost
    En beter rijdt, en way cooler is ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Die voorbumper is TE Aeropakket vind ik. Een M zou volgens mij toch meer naar het M-pakket moeten nijgen.
      Er is nog niest officieel hé!

Comment

• Ziehier nog wat spyfoto's van de M3.

Met een interieurpic die aantoont dat de M3 ook met een manuele bak te verkrijgen zal zijn...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Hier lijken de wielkassen niet breed, en zitten de velgen redelijk diep ...

Comment

• het is toch zo dat de manuele als op ite zal zijn of niet?
            Is het eigenlijk zeker dat de wielkassen breder zullen zijn als Bij de gewone Coupe, want dit is niet het geval bij de M6 of Bij de M5 dus waarom wel bij de M3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
              het is toch zo dat de manuele als op ite zal zijn of niet?
              Is het eigenlijk zeker dat de wielkassen breder zullen zijn als Bij de gewone Coupe, want dit is niet het geval bij de M6 of Bij de M5 dus waarom wel bij de M3?
              Ja dat is waar, ik had het gewoon gehoopt, op sommige spypics zijn die wel te zien ...

Comment

• Ja dat is waar, ik had het gewoon gehoopt, op sommige spypics zijn die wel te zien ...
                dat zal waarschijnlijk door de lichtinval geweest zijn... heb je nog zo een foto waarop dat lijkt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                  dat zal waarschijnlijk door de lichtinval geweest zijn... heb je nog zo een foto waarop dat lijkt?

Comment

• Zie daarom mag je dus geen zwarte kopen...

Wielkassen zijn duidelijk breder dan op de gewone coupe ;

Last edited by ; 27/05/2007, 21:34.

Comment

• Last edited by ; 27/05/2007, 21:34.

Comment

• Idd, hier ze je het nog beter.

Ik zou NOOIT een zwarte sportwagen kopen.

Zo zie je bv de 5 ook het meest met zwart sportpakket, maar van ver kan je amper het verschil zien.

Comment

• ja, ze zijn idd breder, ik zou persoonlijk ook nooit een zwarte wagen kopen omdat je veel details dan veel minder goed ziet,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                            Zie daarom mag je dus geen zwarte kopen...

Comment

• Comment

• Als je foto van erboven bekijkt, dan zie je dat dit de realtiet zeer kort zal benaderen...
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                  Zie daarom mag je dus geen zwarte kopen...

Comment

• ik heb gelezen dat de M3 cabrio misschien een soft top krijgt om gewicht te besparen....

Comment

• Ja dat staat hier ook ergens te lezen op het forum (Topic "Bmw E93) , maar het lijkt me toch vrij ongeloofwaardig aangezien er spyshots zijn van een E93 M3 en die heeft zeer zeker het stalen wegklapdak..

Nuja, je weet nooit met wat Bmw uit de bus komt hé !

Comment

• Het enige wat ik een beetje jammer vind aan de M3 is dat de 4 uitlaten nogal sterk gecentreerd staan. Hadden ze wat meer op de hoeken gestaan dan had de auto er langs achter nog breder uit gezien denk ik.

Comment

• 't Ziet er al schitterend uit!
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X