Toch denk ik dat hij een stuk minder gespierd zal uitvallen dan op de shop hierboven, dat zie je op de spyfoto's eigenlijk al... Die voorbumper wordt niet zo agressief, en de wielkassen zullen ook niet zo dik zijn. Allez, dat is wat ik ervan denk...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenToch denk ik dat hij een stuk minder gespierd zal uitvallen dan op de shop hierboven, dat zie je op de spyfoto's eigenlijk al... Die voorbumper wordt niet zo agressief, en de wielkassen zullen ook niet zo dik zijn. Allez, dat is wat ik ervan denk...
Comment
-
zouden ze de nieuwe M3 sneller durven maken als de nieuwe M5? bij de vorige generatie was dit wel het geval, ben een paar zaken gaan opzoeken
M5 2000 (400pk)
5,4 naar de 100
18,9 tot aan de 200
M3 2002 (343pk)
5,0 sec naar de 100
17,9 naar de 200
nu de nieuwe M5 is wel een stuk sneller als de oude!!
M5 (507pk)
4,7 naar de 100
14,5 naar de 200
Comment
-
Waarom zou de huidige M5 de snelste moeten blijven? Ze spelen toch niet 100 % in hetzelfde segment, vind ik. Beiden zijn dagelijks inzetbaar, maar de M5 verhoudt zich tot de M3 zoals de gewone '5 tot de gewone '3. Ongeveer toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichtende Rs4 is trager als de laatste m5 hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenJa?
Yep zoek t maar es op youtube, het staat er ergens in een video van M5board.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Wat is dat met die spiegels eigenlijk?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenDe redactie van autoblog.nl denkt dat dat de definitieve spiegels zullen zijn. Niet dat dat een betrouwbare bron maar wou het hier toch even melden.
Comment
Comment