Oorspronkelijk geplaatst door icew1re
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk BerichtenNee zo is ie best lelijk vooral die spiegels maar ik weet dat hij er veel mooier uit gaat zien als ie word voorgesteld want de 3 serie coupe vind ik al super laatstaan de m3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichtenspiegels (bovenste latje) zijn aangeplakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenDit is een prototype, als ik me niet vergis van de huidige 7.(pré fl)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenDat is een prototype van de 6-reeks. Het verschil met de definitieve versie is redelijk klein eigenlijk, zeker ook vanuit ander gezichtshoeken.
De uiteindelijke versie is gelukkig toch een pak mooier...
Maar geef me toch maar de 5-serie hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenMaar geef me toch maar de 5-serie hoor!
Je ziet hem al zoveel, de 6 laat staan de M6 kom ik sporadisch tegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk BerichtenJe ziet zo dat dit photoshop is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenZet daar 19" of 20" onder, donker kleurtje en het is al heel wat anders
Zo vind ik hem ook maar zo-zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenWaaraan zie je dat? Volgens mij is dit een echte foto
Comment
-
net terug van bij de delaer, hij kon mij al het blad geven met de opties die mogelijk gaan zijn, ik post er een paar......
Comforttoegang
weglaat achterspoiler
park distance control
adaptive headlights
high beam assist
navigatie systeem
voice control
DAB- tuner
sound systeem
hoogglans shadow line
M specifieke opties
Elektronische dempercontrole
M drive
BMW High end audiosysteem
Bmw M Lichtmetalen velgen 19
breedtevertelling van de rugleuning
dus basis is hij vrij kaal en zal dus basis van prijs meevallen, maar neem je hem zoals het moet.....
Comment
Comment