Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Heeft dit hier al gestaan?
    Zie vorige pagina

Comment

• ik weet wat er verkeerd is met het profiel; ziet er waarschijnlijk heel goed uit op de kop maar zijdelings veranderd de bult op de motorkap de lijn van de wagen. Die motorkap vloeit niet in profiel bekeken

Comment

• denk aan een heksenneus en kijk dan es naar het profiel

Comment

• dit is een fotoshop

Comment

• nieuwe M3 op de AB
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Die kennen de meeste al neem ik aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk Berichten
                Die kennen de meeste al neem ik aan
                Hoi!

Comment

• Nog ff een vraag zitten er in een m3 standaard donker getinte ruiten of kan je dit bestellen en mag er wel zo worden gereden?

Comment

Nog ff een vraag zitten er in een m3 standaard donker getinte ruiten of kan je dit bestellen en mag er wel zo worden gereden?

standaard zijn er gele ruiten met rode bollen. zo van de fabriek af dus. af en toe zijn er ook wel groene stippeltjes tussen. dat is dan de individualisering : geen enkele ruiten zijn hetzelfde.

en je mag zo rijden, ja. je auto wordt dan gecatalogiseerd als circuswagen, wat tevens voor aantrekkelijke fiscale voordelen zorgt !

als optie kun je de rode bollen nog vervangen door paarse of roze.

Comment

• jij bent zeker de clown van het circus.

Comment

• hoezo wist je dat dan niet van die bollen? Basic knowledge hoor

Comment

• ga jij ook maar als circus clown spelen ze hebben er vast nog een nodig

Comment

• een clown kun je niet spelen, je wordt zo geboren. Nu wil ik geen namen noemen maar mijn neus wijst wel naar uw richting

Comment

• Nee hoor je kan ook een pak huren.

Comment

Nee hoor je kan ook een pak huren.
                                Heb jij niet nodig

Omg, zo veel off topic...
                                Djeezes.

Komt er trouwens terug een CSl-versie?
                                Iemand?

Comment

• Wat is het verschil tussen een gewone m3 en een m3 csl? hier in nl heb je alleen de gewone m3 en een m3 competition maar wat voor opties krijg je extra in een bmw m3 competition.

Comment

• vooral minder krijg je, hardere zetels die erg onconfortabel zitten bij langdurig gebruik, geen airco en alles wat te zwaar is smijten ze eruit.
                                    en dan betaal je meer. Logisch toch ?

Comment

Nog ff een vraag zitten er in een m3 standaard donker getinte ruiten of kan je dit bestellen en mag er wel zo worden gereden?

Donkere ruiten zal niet standaard worden op de M3, maar zal wel optioneel kunnen besteld worden. Enkel de achterrruit en de achterste zijruiten zullen dan verduisterd zijn. Voorste zijruiten en de voorruit mogen wettelijk niet verduisterd worden...
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Wat is het verschil tussen een gewone m3 en een m3 csl? hier in nl heb je alleen de gewone m3 en een m3 competition maar wat voor opties krijg je extra in een bmw m3 competition.
                                        De CSL is een speciale versie van de M3 die meer gebaseerd is op een competitiewagen.
                                        De wagen heeft daardoor meer vermogen, nl 360pk ipv 343pk en is steeds uitegrust met de SMG, specifieke velgen, stuur, zetels en bumpers/spoilers. Ook is de wagen lichter gebouwd met bijvoorbeeld een carbon dak en een kartonnen vloer in de koffer.

De standaarduitrusting is ook kariger waardoor een radio en een airco enkel optioneel te verkrijgen zijn.

Ook was de CSL in slechts 2 kleuren leverbaar, nl Saffierzwart en Silbergrau.

Er zullen nog wel wat verschillen zijn, maar die kan ik me zo niet direct voor de geest halen.

De CSL was trouwens een beperkte oplage.

Naderhand kwam er een optioneel pakket, nl competition pack, waarbij de M3 bepaalde opties kreeg die typisch waren voor de CSL.

Ziehier meer info over de M3 CSL: http://www.bmwworld.com/models/m3_csl.htm

Ziehier meer info over het competition pack: http://www.bmwworld.com/models/3er/e...ompetition.htm
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Wat is het verschil tussen een gewone m3 en een m3 csl? hier in nl heb je alleen de gewone m3 en een m3 competition maar wat voor opties krijg je extra in een bmw m3 competition.
                                          De BMW M3 CSL (Coupé Sport Lightweight) weegt 110 kg minder dan de 'gewone' M3. Dit doordat BMW gebruikt maakte van met koolstofvezel versterkt plastic. De achterruit bestaat uit dunner glas, de binnenzijde van de koffer bestaat uit hard karton en het dak is gemaakt uit 'carbon-fibre'. De radio en airco zijn een optie. De zescilinder lijnmotor is eveneens op minimum gewicht gebracht. Hij levert een vermogen van 360 pk en het maximum koppel bedraagt 370 Nm. De CSL heeft ook een grotere spoorbreedte en een aangepast onderstel dan bij de 'gewone' M3. De remmen zijn aangepast om sneller tot stilstand te komen en voor gebruik van de auto op het circuit waren er ook sportremblokken beschikbaar. De Pilot Sport Cup-banden van de CSL zijn speciaal door Michelin ontwikkeld. Het rubber met asymmetrisch loopvlak heeft maat 235/35 ZR19 vóór en 265/30 ZR19 achter. In het interieur van de M3 CSL zijn er meer 'hardcore' kuipzetels gemaakt uit glasvezel. Stuur, handrem en pook zijn in een soort Alcantara. De 19" velgen zijn ook andere dan de 'gewone' M3.

De extra zaken die je krijgt bij een BMW M3 met competition pack zijn het stuur en handrem in alcantara en de 19" CSL velgen.

Comment

Working...
                                          X