Oorspronkelijk geplaatst door icew1re
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenEind 2009
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenEind 2009
Geloof ik niets van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk BerichtenInderdaad denk dat ze het productiemodel van de nieuwe M3 dit jaar nog onthullen en dat daarna de vierdeurs sedan en M3 Cabriolet komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenKomt er een M3 touring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, die staat aangekondigd voor volgend jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten.
Wannes:
Zou het kunnen dat....
ofwel gaat de 535 ook weg...en wordt het een snelle break...maar dienen bak geeft me zoveel plezier dat ik hem niet wil wegdoen...
enige vereiste..het moet een 4 zitter zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk BerichtenWie wil er nou een m3 touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk BerichtenWie wil er nou een m3 touring
Tsja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWedden dat dit kleinood (de carbon haaienvin) een zeer gewild en vaak besteld item zal zijn voor menig BMW-freak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk kan je lichtjes volgen, maar een M3 moet altijd wat agressiever en sportiever ogen dan de andere versies.
Uiteraard. Een M-versie van één of andere Bimmer mag er best wat agressief uitzien, maar daarbij mag men het origineel (de gewone 3-reeks dus) niet verloochenen door er zaken aan toe te voegen die euh ... nogal overdreven zijn. Typevoorbeeld van het moment: de Lexus IS-F.
Acht, we zullen wel zien eens de M3 er effectief is.
Comment
Comment