Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://www.youtube.com/watch?v=jNpUN...related&search=

weet niet of dat hier al staat maar is een leuke soundfile...doet mij wat denken aan een tvr..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
      http://www.youtube.com/watch?v=jNpUN...related&search=

weet niet of dat hier al staat maar is een leuke soundfile...doet mij wat denken aan een tvr..
      Zeer lekker gegrom, zou wel eens willen horen, dat hij hoger in de gaat.
      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Dat staat hier al, lele. Toen 'ie tijdens de presentatie op de tribune bij BMW werd gereden door A. Priaulx werd 'ie 'es twee keer mooi hoog gegast. Zéééér lekkere sound...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
          ik versta echt niet dat er niemand iets schrijft over het geluid van deze nieuwe M3
          Oh, maar daar is massa's over geschreven, al, onder andere door de mensen die live de voorstelling hebben gezien op AMS TV. Ik was daarbij, en ik vermeldde 't ook al. Maar al die posts zijn in de forumcrash verloren gegaan, precies.

Hierse, lele. Enjoy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Dat staat hier al, lele. Toen 'ie tijdens de presentatie op de tribune bij BMW werd gereden door A. Priaulx werd 'ie 'es twee keer mooi hoog gegast. Zéééér lekkere sound...
            je hebt toch toevallig die link niet meer?

Comment

• Ja, één postje hoger.

Comment

Ja, één postje hoger.
                ah, maar dat heb ik al gehoord. Ik dacht dat het om een geluidsfragment ging ergens buiten, waar hij echt rijdt. My bad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                  http://www.youtube.com/watch?v=jNpUN...related&search=

Vandaag 1 in het echt gezien!

Een tvr dan wel ...

Comment

• Een iets ouder model in de buurt van gent? Een vriend van een ma van een maat van mij (ingewikkeld, i know) heeft eentje. Die maat van mij heeft hem gisteren of eergisteren mogen aanschouwen en er in mogen zitten.

Comment

Oh, maar daar is massa's over geschreven, al, onder andere door de mensen die live de voorstelling hebben gezien op AMS TV. Ik was daarbij, en ik vermeldde 't ook al. Maar al die posts zijn in de forumcrash verloren gegaan, precies.

Hierse, lele. Enjoy.
                      Dank u, vooral het eerste filmpje is de max!!!
                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• heeft er iemand al een idee van de beginprijs , en eventueel van de mogelijke opties ?

alvast bedankt .

Comment

• +-65k denk ik.

De opties zullen gelijklopend zijn met de andere 3 series.

Comment

• Denk in NL dat ie wel een tonnetje gaat kosten met wat mooie opties. En in BE 70.000 ongeveer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                              +-65k denk ik.

De opties zullen gelijklopend zijn met de andere 3 series.
                              Ik denk toch duurder hoor!Anders hadden we voor de prijs van onze E93 330D een M3 Ik denk +/- 75000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                Ik denk toch duurder hoor!Anders hadden we voor de prijs van onze E93 330D een M3 Ik denk +/- 75000
                                Ja 7Ok lijkt me beter, was de 8cil uit het oog verloren.

Comment

• Ik schat dat de standaardprijs voor een M3 net geen €70000 zal zijn...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zoiets zou wel kloppen, heeft de Bmw dealer nog geen vaste prijzen?

Is er nu al meer uitleg over de te verkrijgen versnellingsbakken ?

Comment

• Het filmpje van Autoblog.nl blijft toch de max;

First video of the new BMW M3 Concept revving in Geneva, where the car was presented. Via http://www.autoblog.nl/archive/2007/03/07/autoblog-video-bmw-m3

gTa of andere BMW adapten .. is er nu al zekerheid over een DSG variant voor de M3, als ik me niet vergis zou getrag deze aanleveren?

Comment

• Ik weet niet of het hier ergens al staat maar soit

Oorspronkelijk geplaatst door BMW
                                        •Erster Achtzylinder-Motor für den Sportwagen BMW M3.
                                        •Enormes Leistungspotenzial mit 309 kW/420 PS aus 4,0 Litern Hubraum.
                                        •Maximales Drehmoment von 400 Newtonmetern bei 3 900/min-1.
                                        85 Prozent des maximalen Drehmoments über eine Drehzahlbreite von 6 500 min-1 abrufbar.
                                        •Einzigartige Schubkraft durch konsequente Umsetzung des M Hochdrehzahlkonzepts, maximale Motordrehzahl: 8 300 min-1.
                                        •Konsequenter Leichtbau bei Motor und Nebenaggregaten, neuer V8-Motor gehört zu den leichtesten Achtzylindern der Welt, Gewicht geringer als beim Reihensechszylinder-Motor des Vorgängermodells.
                                        •Variable Nockenwellensteuerung, Niederdruck-Doppel-VANOS für optimalen Ladungswechsel, volle Leistungsfähigkeit des Systems schon bei normalem Motoröldruck.
                                        •Acht Einzeldrosselklappen für spontanes Ansprechverhalten des Motors.
                                        •Sichere Ölversorgung bis zu 1,4 g Längs- und Querbeschleunigung durch zwei Ölpumpen und dynamikoptimierte Nasssumpf-Ölschmierung.
                                        •Abgasanlage optimiert Ladungswechsel, gewichts- und funktionsoptimiert durch Innenhochdruck-Umformverfahren, Abgasemissionen erfüllen EU4-und LEV 2-Normen.
                                        •Verbessertes Motorsteuergerät MSS60 koordiniert optimal alle Motorfunktionen mit den verschiedenen Fahrzeugsteuergeräten.
                                        •Ionenstromtechnologie erkennt beziehungsweise unterscheidet Motorklopfen sowie Zünd- und Verbrennungsaussetzer durch Ionenstrommessung im Verbrennungsraum.
                                        •Brake Energy Regeneration mit intelligenter Generatorregelung.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                          Het filmpje van Autoblog.nl blijft toch de max;

First video of the new BMW M3 Concept revving in Geneva, where the car was presented. Via http://www.autoblog.nl/archive/2007/03/07/autoblog-video-bmw-m3

gTa of andere BMW adapten .. is er nu al zekerheid over een DSG variant voor de M3, als ik me niet vergis zou getrag deze aanleveren?
                                          i love it

keep dreaming toerke

Comment

Working...
                                          X