Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik neem dat ook niet persoonlijk en ik ben niet kwaad. Het was gewoon zooo voorspelbaar.
Ge weet dat de auto heel binnenkort wordt voorgesteld. Als't is om te gokken, dan kunt ge het inderdaad beter in het scoop gedeelte zetten. Maar dit is een feit. Het is bekend. "BMW heeft bekend gemaakt ..." staat de lezen als eerste letters van het artikel op de site van niet het eerste het beste auto magazine. Als het niet op de perssite staat, daar kan ik niets aan doen.
Ik ben van mening als het iets bekend is en geen gegok, dan mag het best hier staan.
En waarom zit ik hier in godsnaam te discussieren over zoiets stom? Als ge het bij scoops wilt (laten) zetten, ga ik daar geen halve seconde slaap voor later.
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Da's ondertussen al gebeurd. Blij dat er geen harde gevoelens zijn.
Pas op van wat magazines zeggen. AutoMotor&Sport heeft 'n editie gemaakt waarbij de E39 M5 touring werd voorgesteld, inclusief foto's, met prijzen en alles. Bummer dat 'ie toch niet kwam. Net hetzelfde met de CLK 55K AMG, die was ook klaar, en de foto's waren officieel, zo leek 't. Whoops.
Feit is, zoals je kon zien : veel teleurstelling bij veel forummers. Je verwacht foto's, officiële pics en feiten over de ganse auto. En dan krijg je enkel 'n pk-getalletje te horen dat al meer dan een half jaar bekend is. Geef toe : had jij 't topic niet aangemaakt en wist je van niks, je zou ook met torenhoge verwachtingen zo'n topic hebben geopend, en teleurgesteld zijn geweest. Bij mij was 't net eender.
Enfin. Hoe meer we weten, hoe beter !!
Wat ik liever zou willen weten : krijgt de gewone M3 een stalen dak, met mogelijkheid tot 'n zonnedak, of heeft 'ie meteen dat carbon dak en wordt 'ie dus al standaard een halve CSL ? En wat met de berline, b.v., zal die ook 'n carbon dak krijgen, of niet? Ik heb vragen bij de positionering van 't ding, want de concept die we te zien krijgen ziet eruit als een CSL ... maar 't kan toch niet de bedoeling zijn om het inzetbereik van de M3 in zo'n zware mate te beperken, nl. tot het CSL-cliëntele?
Comment