Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kijk eens naar die velgen. Dat worden dus de optionele 19'ers...
Schitterend mooi...
Hoe weet jij welke velgen 'ie zal krijgen? Voor 'tzelfde geld heeft 'ie 19" standaard, dat zou me zelfs niet verwonderen. Allez, i mean, er is nog niks over bekend, so... Gokje van uwentwege?
ik vind die velgen eigenlijk niets, het is te zeggen... niet sportief genoeg voor een M. Zo'n velg zie ik zelfs eerder voor op een individual, maar een M moet een meer open velg met minder spaken hebben. Naar mijn smaak dan toch ...
ik vind die velgen eigenlijk niets, het is te zeggen... niet sportief genoeg voor een M. Zo'n velg zie ik zelfs eerder voor op een individual, maar een M moet een meer open velg met minder spaken hebben. Naar mijn smaak dan toch ...
geef toe :
Dus die van onder de concept eigenlijk
Je post dan ook meteen imo een van de, zoniet DE mooiste BMW ooit
maar inderdaad, ben er ook niet al te weg van van die nieuwe velg, geef mij ook maar de csl velg.
Die concept staat me zo zwaar aan doen,omdat hij me veel doet denken aan bovenstaand beestje.
Dat klinkt alsof 't een motor is in een motorlabo. Volgens mij géénszins realistisch.
Oké, 't klinkt wel lekker, maar je kan dat geenszins koppelen aan de M3 zelf denk ik : welke uitlaten steken er op zo'n motor in een testlabo? En dan nog die geluidsreflectie tegen de muren, die je hoort. Bah.
Dat klinkt alsof 't een motor is in een motorlabo. Volgens mij géénszins realistisch.
Oké, 't klinkt wel lekker, maar je kan dat geenszins koppelen aan de M3 zelf denk ik : welke uitlaten steken er op zo'n motor in een testlabo? En dan nog die geluidsreflectie tegen de muren, die je hoort. Bah.
Deze auto werd niet getekend door Bangle maar door Van Hooydonck.
Maar hij is wel hoofd van de design afdeling. Geloof trouwens dat geen enkele van de huidige generatie BMW's door Bangle ZELF getekend is. De 7 of de 5, niet zeker, is ook door VAn Hooydonck getekend...
Maar hij is wel hoofd van de design afdeling. Geloof trouwens dat geen enkele van de huidige generatie BMW's door Bangle ZELF getekend is. De 7 of de 5, niet zeker, is ook door VAn Hooydonck getekend...
Dan vermoed ik dat het de 7 zal zijn, want ik twijfelde tussen de 7 en de 6.
BMW heeft bekend gemaakt hoeveel vermogen de V8 van de nieuwe BMW M3 levert. Het blok met een inhoud van 4,0 liter levert net zo veel pk als de Audi RS4.
In het geruchtencircuit ging het bericht al lang dat de nieuwe BMW M3 een V8 met 420 pk zou krijgen. BMW heeft dat nu bevestigd. De 4.0 V8 draait maximaal 8.400 toeren per minuut, een record voor een BMW krachtbron in een straatauto. Het maximum koppel van 400 Nm is beschikbaar over een breedte van 6.500 toeren, bij 2.000 toeren levert de V8 al 340 Nm.
Het 202 wegende BMW-blok is gewaagd aan de motor die de Audi RS4 aandrijft, diens 4.2 V8 FSI levert 420 pk en 430 Nm. Overigens meldt BMW dat de V8 15 kilo lichter is dan de zes-in-lijn van de vorige M3. Wat de nieuwe beul presteert houdt BMW nog even onder de pet. (autoweek.nl)
Comment