Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
    Hoort hier thuis veronderstel ik...

Ondanks ik totaal geen BMW fan ben, vind ik dit toch wel een geslaagde wagen!

Comment

• Ok, die is nu écht wel vet!

Comment

• zeker niet mis ! Maar zal dit er ooit komen ?

Comment

• Normaal gezien wel, tegen het voorjaar van 2008 dacht ik?

Comment

• Ik denk dat dit de ideale combinatie is om een leuke gezinswagen te hebben en sportief rijplezier...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
              Ik denk dat dit de ideale combinatie is om een leuke gezinswagen te hebben en sportief rijplezier...
              Geef mij de M5 touring dan maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                Veel te groot , we blijven bescheiden eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                  Veel te groot , we blijven bescheiden eh
                  Te groot? WIe weet welke bijkomstige voordelen dat nog kan hebben.

Comment

Te groot? WIe weet welke bijkomstige voordelen dat nog kan hebben.
                    Jij denkt toch niet aan v*g*l*n in de koffer zeker... Dat lukt in een 3 ook

Comment

Doe mij maar deze E91 M3!

Comment

• Zo vet die E91!

Comment

• Miljaar, moeilijke tijden voor de autoliefhebber : er is de schitterende RS4 avant, en dan beslist BMW de M3 ook maar in hun Dritter Touring te lepelen

Ben toch eens benieuwd of die E91 M3 er wat beter gaat uitzien dan de gewone E91, want eerlijk gezegd zie ik nog altijd liever de E46, die ziet er namelijk nog altijd modern genoeg uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                            Hoort hier thuis veronderstel ik...

Fock! Zooo lekker! Vind ik veel mooier als de coupé!

Comment

• Ik heb de foto's van op de vorige blz gezien, ik vind het persoonlijk super mocht de E90/E91 M3 de snuit van de E92 krijgen, looks way sexier than the RS4 dan.

Wat mij bij de RS4 een beetje terughoudt is het feit dat eind dit jaar de nieuwe A4 B8 al wordt gelanceerd, terwijl de M3 E90/91 sowieso een langere carrière tegemoet zal gaan zonder dat er al te vroeg een opvolger komt (2012 allicht).

Ik gok dat de E90/E91 M3 gelanceerd zal worden op het moment dat de "gewone" E90/91 zijn klassieke facelift krijgt.

Aangezien dat doorgaans na 3,5 jaar is wordt het najaar 2008 zeker ? Of werd de E90 vroeger gelanceerd dan voorjaar 2005 ?

Comment

• De M3 staat op de duitse configurator, of was dit al bekend?

Comment

• Is er geen SMG op de nieuwe M3 ???????

Comment

• Ja, vanaf voorjaar 2008 : staat in het topic van de E92 M3 (bij nieuwe auto's, dit topic is nog de scoop van de E90 !!)

Comment

• Van't weekend de M3 conceptcar gezien in Hockenheim op de tuner GP. Echt prachtige wagen , is in het echt ook veel breder dan op de foto's lijkt. De ruiten waren wel geblindeerd dus kon niet binnenkijken.

Enkele foto's:

IMG_1374.JPG

IMG_1375.JPG

IMG_1521.JPG

Comment

• IMG_1530.JPG

IMG_1531.JPG

IMG_1532.JPG

Comment

• Een M3 zal toch nog altijd mijn grootste voorkeur genieten hoor... Het blijft een aparte wagen... Zeker het nieuwe model, en nog spotgoedkoop ook...

Comment

Working...
                                          X