Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk BerichtenIk denk dat dit de ideale combinatie is om een leuke gezinswagen te hebben en sportief rijplezier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenGeef mij de M5 touring dan maar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk BerichtenVeel te groot , we blijven bescheiden eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenTe groot? WIe weet welke bijkomstige voordelen dat nog kan hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenGeef mij de M5 touring dan maar.
Comment
-
Miljaar, moeilijke tijden voor de autoliefhebber : er is de schitterende RS4 avant, en dan beslist BMW de M3 ook maar in hun Dritter Touring te lepelen
Ben toch eens benieuwd of die E91 M3 er wat beter gaat uitzien dan de gewone E91, want eerlijk gezegd zie ik nog altijd liever de E46, die ziet er namelijk nog altijd modern genoeg uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenHoort hier thuis veronderstel ik...
Comment
-
Ik heb de foto's van op de vorige blz gezien, ik vind het persoonlijk super mocht de E90/E91 M3 de snuit van de E92 krijgen, looks way sexier than the RS4 dan.
Wat mij bij de RS4 een beetje terughoudt is het feit dat eind dit jaar de nieuwe A4 B8 al wordt gelanceerd, terwijl de M3 E90/91 sowieso een langere carrière tegemoet zal gaan zonder dat er al te vroeg een opvolger komt (2012 allicht).
Ik gok dat de E90/E91 M3 gelanceerd zal worden op het moment dat de "gewone" E90/91 zijn klassieke facelift krijgt.
Aangezien dat doorgaans na 3,5 jaar is wordt het najaar 2008 zeker ? Of werd de E90 vroeger gelanceerd dan voorjaar 2005 ?
Comment
-
Van't weekend de M3 conceptcar gezien in Hockenheim op de tuner GP. Echt prachtige wagen , is in het echt ook veel breder dan op de foto's lijkt. De ruiten waren wel geblindeerd dus kon niet binnenkijken.
Enkele foto's:
IMG_1374.JPG
IMG_1375.JPG
IMG_1521.JPG
Comment
-
Comment