Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat kan ik geloven!!!
    Nieuwe m3 ziet er in elk geval veel belovend uit.
    Nu nog de CSL versie afwachten :o

Comment

• Comment

• Comment

• Ferme wielkasten achteraan! Benieuwd of ze de blacklines standaard gaan meegeven op deze...

Comment

• Met het front van de coupé!

Het zijn de lichten van de achterkant!!!

Comment

• Dit wordt zo mogelijks nog vetter dan de coupé!

Comment

• vind de sedan echt wel vetter ..., lijkt iets stoerder vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                  Ferme wielkasten achteraan! Benieuwd of ze de blacklines standaard gaan meegeven op deze...
                  Khoop van wel!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
                    vind de sedan echt wel vetter ..., lijkt iets stoerder vind ik
                    Dat ís de sedan, doch blijkbaar met het front van de Coupé/Cabrio.

Wel nice, zo'n vierdeurssedan. Mits een niet te opvallende bodykit een perfecte understatement car.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      Dat ís de sedan, doch blijkbaar met het front van de Coupé/Cabrio.

Wel nice, zo'n vierdeurssedan. Mits een niet te opvallende bodykit een perfecte understatement car.
                      Zegt hij ergens dat dit niet de sedan is. Hij zegt gewoon dat hij deze mooier vind volgens mij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Zegt hij ergens dat dit niet de sedan is. Hij zegt gewoon dat hij deze mooier vind volgens mij!
                        zoals TomT zegt, praat ik inderdaad over de M3 sedan, ik vind em mooier vanwege dat lage front, en dat hogere achterste, met de dikke wielkassen, a la DTM stijl
                        is veel stoerder

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• OO 00 OO

Comment

• Met die zwarte velgen is 'ie echt knap! Ik heb het wel nog steeds niet voor de achterlichten, en voel me momenteel nog iets meer geneigd naar de E92 M3.

Comment

• Ze gaan hem dus echt een nieuw front geven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                  Ze gaan hem dus echt een nieuw front geven...
                                  Ja en ik vind het niet echt samen passen

Comment

• De E90 M3 krijgt hetzelfde front als de E92.

Onbegrijpelijk vind ik dat...

Ipv de neus hadden ze beter wat gedaan aan de poep...
                                    OO 00 OO

Comment

• Ja, de echterkant kon beter.

Maar een M3 met totaal nieuwe achterkant zou ik toch raarder vinden dan nu met een nieuwe voorkant, want die kennen we al van de coupé en cabrio. En de voorkant van de coupé is heel mooi, dus erg vind ik dat niet.

En nu zullen de tuners het wel héél moeilijk hebben om een M3 na te maken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

die achterkant staat toch zo hoog omdat hij remt hè, anders ziet het er nogal raar uit, voor de rest is hij geslaagd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          De E90 M3 krijgt hetzelfde front als de E92.

Onbegrijpelijk vind ik dat...

Ipv de neus hadden ze beter wat gedaan aan de poep...
                                          2nd that, de neus... cava nog, maar die poep is lelijk. Wat veranderen ze?... de neus

Comment

Working...
                                          X