Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenNee, nog niet gezien... overtuig me...
Niet dat ik er radicaal tegen ben, maar het eerste wat ik dacht toen ik da las wa gaat het volgende zijn een csl versie van den touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten?????
zonda zei dat hij die nog niet gezien had, en daarmee post ik hier nu 2 foto's van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten'Zonda' vond een touring van de M3 maar raar, en Mpower zei dat die van lili heel knap is en dat dat al een halve M is.
zonda zei dat hij die nog niet gezien had, en daarmee post ik hier nu 2 foto's van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenJa, daar was ik eigenlijk ook niet zo voor te vinden (tot ik hem irl zag) . Maar toch vind ik dat een M3 touring afbreuk doet aan het sportieve imago van M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenBwa, halve M, tis maar hoe ge het bekijkt hé. Tis een zeer knappe kar dat wel
Maar het toont wel aan dat ook een touring sportief en mooi kan zijn!
Tis inderdaad een knappe kar!
Comment
-
Ik ben eens benieuwd naar de E91 M3, blijkbaar nog nergens gespot...
Mag meteen in 't zwart + chroom (net zoals E90 of 92) want in de sportieve kleuren is de nieuwe M3 wat te schreeuwerig (lees : tuning). Neen, zwart zal wellicht het meest discreet/minst opvallend zijn en dat mag wel voor een sedan/touring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenNee, nog niet gezien... overtuig me...
Niet dat ik er radicaal tegen ben, maar het eerste wat ik dacht toen ik da las wa gaat het volgende zijn een csl versie van den touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEr zou eventueel zelfs misschien een M3 shooting break komen. Een touring als driedeurs model als het ware!
Die van lili is inderdaad nie mis...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEr zou eventueel zelfs misschien een M3 shooting break komen. Een touring als driedeurs model als het ware!
Comment
-
Welja, tzit zo, een huisvader met 3 kinderen die een sportieve auto wil, is nu aangewezen op een RS4 Avant. Binnenkort komt daar ook een C AMG Kombi bij, BMW kan dus niet achterblijven en die markt laten voor wat het is.
Audi maakt net de omgekeerde beweging eigelijk, door nu een RS4 sedan en cabrio aan te bieden. Over het nut van een shooting break kan gediscussieerd worden, en het is ook nog niet zeker of die er komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWelja, tzit zo, een huisvader met 3 kinderen die een sportieve auto wil, is nu aangewezen op een RS4 Avant. Binnenkort komt daar ook een C AMG Kombi bij, BMW kan dus niet achterblijven en die markt laten voor wat het is.
Audi maakt net de omgekeerde beweging eigelijk, door nu een RS4 sedan en cabrio aan te bieden. Over het nut van een shooting break kan gediscussieerd worden, en het is ook nog niet zeker of die er komt.
Zou de E93 M3 eigenlijk nog wijzigingen ondergaan? Een ander (lees: lichter) dak? Hij komt er toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenHard to believe. Heb je daar bewijzen van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
Als het weer woensdag meevalt nog eens picknicken am ring, wat spyshots maken
op de achtergrond zien we ook een M3 rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenKomt me bekend voor daar
Als het weer woensdag meevalt nog eens picknicken am ring, wat spyshots maken
op de achtergrond zien we ook een M3 rijden?
Comment
Comment