Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
    Doe da weg !!!

....

Ik word er jaloers van.

Wat een magistraal mooie auto toch...

(en dat zeg ik haast nooit van een E91)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
      Zie hoe mooi die nieuwe voorkant is

Een E91 M3 zie ik wel zitten als mogelijke familiewagen...

al blijf ik hopen dat die achterkant wat verbeterd wordt. Het E92 front vind ik alvast super.

Ik dacht dat de E90/91 ging wennen, maar in feite blijf ik de E46 mooier vinden, en mijn 330d laat mij nooit in de steek dus heb ik iets van "blijf ermee rijden tot..."

Dat is 't nadeel als je 2 wagens hebt : je vraagt je af welke je nu eerst gaat veranderen

Comment

• Comment

• die berline wordt knap
          zeer mooi met die E92-neus

Comment

• BMW kennende kan het weer niet misgaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Staat in de BMW-special van Autovisie van een klein jaar geleden. Daarin staat dat er een M-variant komt van de E90,91,92,93 en misschien zelfs een shooting break. Er staat ook bij dat al deze varianten pas na 2007 zullen komen. Dus met de rest van de voorspellingen zit het redelijk snor.
              Ik hoop dat de voorspellingen blijven kloppen want niettegenstaande ik ontzettend tevreden ben over huidige wagen zou ik over twee jaar wel een M3 touring durven overwegen.

Comment

• Met wat voor een versnellingsbak komt deze nieuwe e92 uit?
                Iemand een idee? Hopelijk brengt BMW (indien dit weer SMG wordt) voor dit model ook manuele controle

Comment

• de m3 komt uit met een manuele zesversnellingsbak, en in 2008 zal hij met een semi-automatisch bak à la dsg geleverd kunnen worden.

Comment

• K
                    thx

Comment

• En nog wat fotookes...

Deze E90 zal wel samen met de E93 M3 op de IAA voorgsteld worden zekers?

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Na de post van gTa in het E92 M3 topic, en het zien van deze foto's kan ik maar 1 ding zeggen: Bye bye RS4...

OO 00 OO

Comment

• BMWMB, dit is the car to have voor jou vind ik, met de 2 extra deuren is het stukken handiger om je kindjes in te laten stappen achterin, en ook is hij een beetje meer understated dan de Coupé-versie. Nu nog wachten op een gerobotiseerde bak...

Comment

• Mijn vrouw wil haar coupé enkel inruilen voor een E93 M3...
                            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Mijn vrouw wil haar coupé enkel inruilen voor een E93 M3...
                              Je kan haar altijd chanteren hè, voor wat hoort wat...

Natuurlijk ook niet mis hè, zo'n E93, maar hij is ten eerste duurder, minder snel en imo ook minder mooi

Comment

• 1) E91 M3
                                2) E93 M3
                                3) E90 M3
                                4) E92 M3

0) E81 M1 S54 manueel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Mijn vrouw wil haar coupé enkel inruilen voor een E93 M3...
                                  Geef haar eens ongelijk !

Comment

• Comment

• Comment

• Grijs + zonder blacklines =

Comment

• Voorstelling op de IAA ?

Comment

Working...
                                          X