Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier blacklines op en hij is af! Niet waar tulpje?

Comment

• ik heb een vraagje,
      ik heb een uitnodiging voor de voorstelling van de nieuwe M3 coupé gehad , met zo een keimooi folderke in van de M3, om dus 6sept om 19u de M3 te ontdekken bij de dealer...
      da's tog keiraar? die hebben die M3 al staan??

Comment

• Hier nog niets ontvangen... of je moet al echt in het bezit zijn of geweest zijn van een M?

Comment

• Gaat echt niet lang meer duren.

Nog beter als de E92 vind ik, goedkoper, handiger, even goed qua handling, even waanzinnig mooie snuit, en vooral, meer understatement.

Dit in sparkling graphite!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
            Hier nog niets ontvangen... of je moet al echt in het bezit zijn of geweest zijn van een M?
            M6, ondertussen al in de prak gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Hier nog niets ontvangen... of je moet al echt in het bezit zijn of geweest zijn van een M?
              Hier ook nog niet.

Comment

• dat klopt, ik moet morgen ook naar de voorstelling van de nieuwe M3. Elke dealer heeft momenteel een M3 staan.8 september is het een publieke voorstelling en vanaf dan kan je mhem ook gaan bekijken in Bornem. Volgende vrijdag hebben we een testrit met de nieuwe M3, verwacht je maar aan fotokes en filmpjes.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                  dat klopt, ik moet morgen ook naar de voorstelling van de nieuwe M3. Elke dealer heeft momenteel een M3 staan.8 september is het een publieke voorstelling en vanaf dan kan je mhem ook gaan bekijken in Bornem. Volgende vrijdag hebben we een testrit met de nieuwe M3, verwacht je maar aan fotokes en filmpjes.....
                  Ben jij een nieuwe gedaante van een usual hier?

Comment

• thanks, ok dat wordt dus vetjes, hem in het echt zien vooraleer het groot publiek hem ziet, hoe flatterend pakt bmw zijn M klanten aan seg...

morgen alvast een testritje regelen..

ps, voor die irri kerel, M6 neiman limited is ng steeds intact, heb er de BMW M driver cursus mee gedaan in genk, was leuk, filmpjes kome op youtube..
                    er was een M3 CSL, een Z4M, en onze M6 dan. Die kerel met zijn Z4M heeft nu een Ariel ATOM, geloof mij, dat is WAANZINNIG, geen enkele auto gaat zo hard! ik spreek uit ervaring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
                      thanks, ok dat wordt dus vetjes, hem in het echt zien vooraleer het groot publiek hem ziet, hoe flatterend pakt bmw zijn M klanten aan seg...

morgen alvast een testritje regelen..

ps, voor die irri kerel, M6 neiman limited is ng steeds intact, heb er de BMW M driver cursus mee gedaan in genk, was leuk, filmpjes kome op youtube..
                      er was een M3 CSL, een Z4M, en onze M6 dan. Die kerel met zijn Z4M heeft nu een Ariel ATOM, geloof mij, dat is WAANZINNIG, geen enkele auto gaat zo hard! ik spreek uit ervaring
                      Link van Youtube?
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• ze KOMEN, ik heb niet gefilm, daar ik aan het rijden was...
                        de persoon die filmde is hem nu aan het bewerken
                        ik heb de volledige film morgen, en als ik trug kom van vakantie, binnen een week, ga ik hem opdelen en stukjes op youtube zetten.
                        Die cursus is echt wel de moeite, alles bove de 80 per uur, stukke van 200 per uur, op een vliegveld in Genk was dat. een 2 of 3 km lange piste van 3-400m breed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

Faaak! Diejen is zo mogelijk nog schoner as de coupé!

Comment

• BRON

Comment

• vetste M3

Comment

• Ik vind hem ook ongelooflijk mooi overkomen in 4-deurs versie. Coupé of berline? Ik zou niet weten welk van de mooiste is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                  Ik vind hem ook ongelooflijk mooi overkomen in 4-deurs versie. Coupé of berline? Ik zou niet weten welk van de mooiste is
                                  De touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                    Faaak! Diejen is zo mogelijk nog schoner as de coupé!
                                    Qua design vind ik de gewone sedan ook al mooier als de coupe, dus dat is niet echt verwonderlijk ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      De touring
                                      Naaaaah, dat geeft zo een bouwvakkersgevoel

Neen serieus, 's wel stoerder zo een break
                                      Last edited by ; 08/09/2007, 12:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
                                        @ Asthenia

Hey,

Heb je misschien ergens een foto staan van de M6 cabrio?

Comment

• Is er nu al geweten of de gewone E90/91 ook het front krijgt van de E92/93?
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X