Hier blacklines op en hij is af! Niet waar tulpje?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenHier nog niets ontvangen... of je moet al echt in het bezit zijn of geweest zijn van een M?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenHier nog niets ontvangen... of je moet al echt in het bezit zijn of geweest zijn van een M?
Comment
-
dat klopt, ik moet morgen ook naar de voorstelling van de nieuwe M3. Elke dealer heeft momenteel een M3 staan.8 september is het een publieke voorstelling en vanaf dan kan je mhem ook gaan bekijken in Bornem. Volgende vrijdag hebben we een testrit met de nieuwe M3, verwacht je maar aan fotokes en filmpjes.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtendat klopt, ik moet morgen ook naar de voorstelling van de nieuwe M3. Elke dealer heeft momenteel een M3 staan.8 september is het een publieke voorstelling en vanaf dan kan je mhem ook gaan bekijken in Bornem. Volgende vrijdag hebben we een testrit met de nieuwe M3, verwacht je maar aan fotokes en filmpjes.....
Comment
-
thanks, ok dat wordt dus vetjes, hem in het echt zien vooraleer het groot publiek hem ziet, hoe flatterend pakt bmw zijn M klanten aan seg...
morgen alvast een testritje regelen..
ps, voor die irri kerel, M6 neiman limited is ng steeds intact, heb er de BMW M driver cursus mee gedaan in genk, was leuk, filmpjes kome op youtube..
er was een M3 CSL, een Z4M, en onze M6 dan. Die kerel met zijn Z4M heeft nu een Ariel ATOM, geloof mij, dat is WAANZINNIG, geen enkele auto gaat zo hard! ik spreek uit ervaring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichtenthanks, ok dat wordt dus vetjes, hem in het echt zien vooraleer het groot publiek hem ziet, hoe flatterend pakt bmw zijn M klanten aan seg...
morgen alvast een testritje regelen..
ps, voor die irri kerel, M6 neiman limited is ng steeds intact, heb er de BMW M driver cursus mee gedaan in genk, was leuk, filmpjes kome op youtube..
er was een M3 CSL, een Z4M, en onze M6 dan. Die kerel met zijn Z4M heeft nu een Ariel ATOM, geloof mij, dat is WAANZINNIG, geen enkele auto gaat zo hard! ik spreek uit ervaring2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
ze KOMEN, ik heb niet gefilm, daar ik aan het rijden was...
de persoon die filmde is hem nu aan het bewerken
ik heb de volledige film morgen, en als ik trug kom van vakantie, binnen een week, ga ik hem opdelen en stukjes op youtube zetten.
Die cursus is echt wel de moeite, alles bove de 80 per uur, stukke van 200 per uur, op een vliegveld in Genk was dat. een 2 of 3 km lange piste van 3-400m breed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk vind hem ook ongelooflijk mooi overkomen in 4-deurs versie. Coupé of berline? Ik zou niet weten welk van de mooiste is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenFaaak! Diejen is zo mogelijk nog schoner as de coupé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDe touring
Neen serieus, 's wel stoerder zo een break
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten@ Asthenia
Hey,
Heb je misschien ergens een foto staan van de M6 cabrio?
Comment
-
Is er nu al geweten of de gewone E90/91 ook het front krijgt van de E92/93?
Comment
Comment