Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit wordt een geile bak
    Veel liever dan de Coupé!
    @Bikefreak ik denk het wel
    Op elke spyshot (buiten de mules) is dit te zien en bij concurrent MB was dit ook het geval met de C55 en CLK55.
    Staat wel mooi in ieder geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
      Hey,

Heb je misschien ergens een foto staan van de M6 cabrio?

Mijn avatar...

Als het nu makkelijker was om hier foto's te posten had ik er al lang kunnen een paar kunnen posten, maar dat moet hier via links gaan, en met photobucket-achtige site's, daar ga ik mijn tijd niet insteken, als het echt boeit, kan ik dat via mail wel is doen..

En nu on topic, Ik ben de M3 coupé gaan zien op die voorstelling voor ik op vakantie vertrok, en ik moet zeggen, tis ma poverkes ze...
      die velgen int donkergrijs zijn VEEL te klein, interieur lijkt wa cheap vind ik , en de individual opties zijn zoals verwacht hoereduur, het kost u tegen de 10 000 euro om hem egt mooi aan te kleden in individual interieur..
      Dealer sprak over de CSL, dat die nu zou mikken op een breder publiek???
      dat verstond ik niet meteen.
      Ze gaan de Z4 M coupé ook houden voor BMW race-cursussen, iplv de nieuwe M3
      Jup, ik stond er van te kijken

en over die M3 sedan dies gwn TE vet, het mooiste 4zit straatmonster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
        ze KOMEN, ik heb niet gefilm, daar ik aan het rijden was...
        de persoon die filmde is hem nu aan het bewerken
        ik heb de volledige film morgen, en als ik trug kom van vakantie, binnen een week, ga ik hem opdelen en stukjes op youtube zetten.
        Die cursus is echt wel de moeite, alles bove de 80 per uur, stukke van 200 per uur, op een vliegveld in Genk was dat. een 2 of 3 km lange piste van 3-400m breed
        en?
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
          en?

gvd, ik had het ni zo vroeg moetten zeggen e!

de film is nu volledig af, die persoon die de film monteerde heeft em net af, ik ga em eerst zelf is kijken, en van als ik kan zet ik ze online, zonder zever, ik ga er niet om liegen...

trouwes vandaag in een GS300 gezeten, da ga harder dan ik dacht amai

Comment

• Is dit de eerste glimp over de nieuwe Pink-velgen van de M3 :

Bron: AutoGespot.com

Comment

• Bwoah, zo'n M3 cabrio.

Comment

• Nog wat spypics van de M3 E90 en E93...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Vervolg...

OO 00 OO

Comment

• Zou de M3 sedan niet uitkomen tesamen met de facelift van de E90 en de E91, zodat de M3 E90 ook onmiddellijk deze facelift krijgt.

Zou er ook een E91 M3 komen? Er zijn alleszins geen spypics te vinden op het net...
                    OO 00 OO

Comment

• Die E90 M3 wordt zo geil
                      Al iets bekend van een mogelijke E91?

Comment

• Ik vraag me echt af of ze dat front van de E92, bij de facelift op de E90 en E91 gaan monteren.

Ik moet toegeven dat ik deze E90 M3 met dat E92-front knapper en agressiever vind.

Nu nog wachten op de touring.... want dat zou em wel es kunnen worden voor de toekomst bij mij (in okkazie dan)

Comment

• wordt zo'n zalige kar!!!

Comment

• Ik vind hem niet mooi in sedan. Praktisch dat wel, maar mooi heb ik een E90 nooit echt gevonden. Misschien dat hij in touring wel wat aan sex-appeal wint, door zijn vier uitlaatjes.

Maar momenteel liefst een E92 M3.

Comment

• alhoewel ik een grote fan ben van de nieuwe M3 vind ik dat de E90 M3 niet zo spectaculair is
                              dan heb ik liever in deze categorie de nieuwe Audi RS4
                              verdorie ik ben verliefd op die car

Comment

• Ik vind een E90 zeker niet mis, maar als M3? Nee, dan liever een E92.
                                En met de E93 moet je bij mij al helemaal niet aankomen.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Official (althans dat zeggen ze)

BRON

Comment

• BRON

Te snel geweest en het andere topic niet gemerkt...
                                    Last edited by ; 07/10/2007, 20:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                      Ik vraag me echt af of ze dat front van de E92, bij de facelift op de E90 en E91 gaan monteren.

Ik moet toegeven dat ik deze E90 M3 met dat E92-front knapper en agressiever vind.

Nu nog wachten op de touring.... want dat zou em wel es kunnen worden voor de toekomst bij mij (in okkazie dan)
                                      Dan gaat ge denk ik nog lang mogen wachten eer dat ie uit is, en dan nog is eerdat iemand hem in occasie aanbiedt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                        Official (althans dat zeggen ze)

BRON
                                        Heeft iets weg van den M5... Zal aan de velgen liggen neem k aan

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Working...
                                          X