Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2018 Audi A7 (gen II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

de mistlampen van de huidige...is dat de radar voor de acc ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      yep.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        Klopt...is de ACC

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Comment

2018 Audi A7 (gen II)

VS

Zal niet veel verschillen denk ik....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Last edited by besired; 13/08/2016, 09:34.

Comment

Toen voorgesteld op 2 maart 2015 als a9 Prologue ....

Comment

2018 Audi S7 Caught Stretching Out Its Bi-Turbo V6 At The Nurburgring.

Audi is not just working on the next generation of the A6 and A7, but also developing the hotter S6 and S7 versions at the same time. The new generation

Comment

Comment

2018 Audi A7 (gen II)

Iemand idee wanneer deze op de markt komt?

Mijn A7 komt eind dit jaar te koop, begin januari moet ik gaan veranderen ....
                  (begin december te koop dus)

Comment

thoh voorstelling is eind 2017 en sales pas in 2018
                    lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten

Dit ziet er nog beroerder uit dan dat de A7 nu al doet.

Comment

dat achterste trekt inderdaad op niks nog erger dan de huidige, hoog tijd dat ze bij audi hun huidige designers buitengooien.

Comment

Die designers doen goed werk. Kijk maar naar de verkoopresultaten.

Comment

is al gebeurd, denk ik. Lijkt me dat ze nu een team recyclerende chinezen in dienst hebben.
                            Benieuwd wat de volgende A6 wordt. Als er niet stilaan een nieuwe designtaal komt, zullen de sales toch stilaan beginnen dalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                              is al gebeurd, denk ik. Lijkt me dat ze nu een team recyclerende chinezen in dienst hebben.
                              Benieuwd wat de volgende A6 wordt. Als er niet stilaan een nieuwe designtaal komt, zullen de sales toch stilaan beginnen dalen.
                              zelfde boodschap als reeds gehoord voor bij de voorstelling van de nieuwe Q5, waarvan ze de super-saaie eerste reeks 1.600.000 exemplaren verkocht hebben ;-))

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                thoh voorstelling is eind 2017 en sales pas in 2018
                                Dacht ik ook, dank voor de confirmatie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                  zelfde boodschap als reeds gehoord voor bij de voorstelling van de nieuwe Q5, waarvan ze de super-saaie eerste reeks 1.600.000 exemplaren verkocht hebben ;-))
                                  Nieuwe Q5 valt zeer goed mee vind ik (tov de Q7 die ik ook kan smaken behalve de snuit )

Comment

Dit jaar nog trekt Audi het doek van de volledig nieuwe tweede generatie van de A7 Sportback. De auto duikt vandaag opnieuw op in camouflagetrim, maar laat meer zien dan voorheen.

Eerder dit jaar presenteerde Audi een nieuwe generatie van de A8 en volgend jaar worden zowel de A1 als A6 volledig vernieuwd. Dit jaar nog schuift Audi de nieuwe A7 Sportback naar voren, een auto die eerder al eens is opgedoken maar nu een belangrijk detail prijsgeeft.

Zo wordt het overduidelijk dat de tweede A7 Sportback een doorlopende lichtbalk aan de achterzijde heeft, een designkenmerk dat ook het achtersteven van vlaggenschip A8 siert.

De A7 Sportback werd in 2010 gepresenteerd als rivaal voor de CLS-klasse van Mercedes-Benz. Op designvlak verwachten we een aardige reeks details van de Prologue Concept terug te zien, een studiemodel van de hand van ontwerper Marc Lichte.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Dat doorlopend achterlicht is echt wel de nieuwe trend.. denk dat Dodge daarmee begonnen is ?

previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                      current : BMW 330D F30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                        Dat doorlopend achterlicht is echt wel de nieuwe trend.. denk dat Dodge daarmee begonnen is ?

Saab?
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Iemand een idee qua motorisaties dat beschikbaar zullen zijn?
                                          Hybrid / diesel ? (zoals Q7)
                                          Hybrid / Benzine?

Comment

Working...
                                          X