de mistlampen van de huidige...is dat de radar voor de acc ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2018 Audi A7 (gen II)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende mistlampen van de huidige...is dat de radar voor de acc ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende mistlampen van de huidige...is dat de radar voor de acc ?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Comment
-
Toen voorgesteld op 2 maart 2015 als a9 Prologue ....
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenis al gebeurd, denk ik. Lijkt me dat ze nu een team recyclerende chinezen in dienst hebben.
Benieuwd wat de volgende A6 wordt. Als er niet stilaan een nieuwe designtaal komt, zullen de sales toch stilaan beginnen dalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenthoh voorstelling is eind 2017 en sales pas in 2018
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenzelfde boodschap als reeds gehoord voor bij de voorstelling van de nieuwe Q5, waarvan ze de super-saaie eerste reeks 1.600.000 exemplaren verkocht hebben ;-))
Comment
-
Dit jaar nog trekt Audi het doek van de volledig nieuwe tweede generatie van de A7 Sportback. De auto duikt vandaag opnieuw op in camouflagetrim, maar laat meer zien dan voorheen.
Eerder dit jaar presenteerde Audi een nieuwe generatie van de A8 en volgend jaar worden zowel de A1 als A6 volledig vernieuwd. Dit jaar nog schuift Audi de nieuwe A7 Sportback naar voren, een auto die eerder al eens is opgedoken maar nu een belangrijk detail prijsgeeft.
Zo wordt het overduidelijk dat de tweede A7 Sportback een doorlopende lichtbalk aan de achterzijde heeft, een designkenmerk dat ook het achtersteven van vlaggenschip A8 siert.
De A7 Sportback werd in 2010 gepresenteerd als rivaal voor de CLS-klasse van Mercedes-Benz. Op designvlak verwachten we een aardige reeks details van de Prologue Concept terug te zien, een studiemodel van de hand van ontwerper Marc Lichte.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenDat doorlopend achterlicht is echt wel de nieuwe trend.. denk dat Dodge daarmee begonnen is ?
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment