Oorspronkelijk geplaatst door Geert
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Supra (2018)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Ene ‘Tommy’ deelde bovenstaande foto op supramkv.com. Het broertje van de recent onthulde BMW Z4 werd achterin een trailer gesnapt. Hoewel we de gecamoufleerde versie al meermaals zagen en zelfs reden, valt het agressieve front gelijk op. Het grote gat in het midden van de neus steelt vooral de show. Veel van de overige lijnen en luchtinlaten komen overeen met Toyota’s FT-1-concept uit 2014. De vorm van de koplampen komt bijvoorbeeld identiek overeen.
Na jaren geduld te moeten hebben komt Toyota met de langverwachte vijfde generatie van de sportcoupé. Samen met BMW ontwikkelde Toyota de blauwdruk waar de Z4 en Supra uit voortvloeiden. Al snel ging ieder merk zijn eigen weg, waardoor de auto’s naar eigen zeggen hun eigen identiteit hebben. In de neus van de nieuwe Supra lepelt Toyota in ieder geval een 3.o zes-in-lijn met minimaal 340 pk vermogen. De definitieve specificaties volgen bij de onthulling. Nog zo’n dertig nachtjes slapen voor we alles weten dus…
FT1 Concept
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ik vind deze echt niet mooi, zelfs de rode vind ik maar niks.
Ik ben totaal geen bmw liefhebber, maar de Z4 is vele malen mooier dan dit.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Best geslaagd imo, vooraan en langszij erg knap, alleen aan de achterkant scheelt iets. Vind de Z4 ook wel mooier. Toch maar betere foto's afwachten.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenBest geslaagd imo, vooraan en langszij erg knap, alleen aan de achterkant scheelt iets. Vind de Z4 ook wel mooier. Toch maar betere foto's afwachten.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenmotorblok is in zowel de supra als Z4 gelijk. wil natuurlijk niet zeggen dat ze dezelfde motor hebben
De inlaat en uitlaat kant zou dus bij de Supra een eigen ontwikkeling kunnen zijn, met een andere (twin)turbo layout en een compleet eigen ontwikkeld inlaat traject.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
Comment