Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De verschillen zijn minimiem. maar als je er zelf een hebt is het iets makkelijker te spotten.
De bumper vooraan is iets anders en de mistlichten zijn anders gevormd en geintegreerd in de bumper. De lichten zien er mij nog hetzelfde uit. En andere velgen idd.
Optisch idd minimale verschillen, maar wel nieuwe motoren (1.0 en 1.5 TSI, de 1.2 en 1.4 verdwijnen), LED ipv xenon, digitaal dashboard, nieuwe navigatie met grotere schermen, head-up-display, deels autonoom rijden ... allez allemaal als optie uiteraard, maar toch wel een interessante update.
De verschillen zijn minimiem. maar als je er zelf een hebt is het iets makkelijker te spotten.
De bumper vooraan is iets anders en de mistlichten zijn anders gevormd en geintegreerd in de bumper. De lichten zien er mij nog hetzelfde uit. En andere velgen idd.
De vorm van de lichtblokken wel, maar intern is de vorm wel veranderd
Iemand wat meer informatie over die nieuwe 1.5 TDI die de 1.6 zou vervangen? (Als in: hopelijk heeft deze wel 130+ pk ..)
Van een 1.5tdi heb ik nergens iets gelezen. Vermoedelijk zal er een 1.6tdi van 110pk aangeboden worden. Meer vermogen kan je vinden bij 2.0 TDI's vanaf 150pk.
De 1.5 tsi komt ook uit als 1.5 tgi met waarschijnlijk 130 pk. Dit wordt de opvolger van mijn 1.4 tgi. Ik neem hem deze keer wel met DSG. Ben benieuwd wanneer hij bij neuwagenkauf.com verkrijgbaar is.
Interessant! We waren van plan om binnen 6-tal maand de 1.4tgi dsg te bestellen bij juetten und koolen. Enkel de 110pk was voor ons net iets te licht. Dit zou ideaal kunnen zijn! Hopelijk binnen 6 maand te bestellen!
Voor de 1.6/2.0 tdi zal alles wel bij het oude blijven. Ik kan me moeilijk voorstellen dat VW nog verder investeert in deze verouderde en vervuilende dieseltechnologie.Onlangs nog eens gereden in een 1.6 tdi en ik dacht dat er een defect aan de motor was. Bleek echter de gewone dieselratel zijn....
Ik ben verre van een dieselliefhebber (integendeel!), maar komaan man!
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Goh ivm de 1.6 tdi, dat ding is gewoon rete traag en luidruchtig in vergelijking met een 1.4 tsi (of andere turbo benzine) Ooit ook eens gereden met een civic 1.6 dtec, werd bejuweld omwille zn stilte en prestaties . Vond het 3x niks, een 1.6 turbo benzine gewoon zijnde
Comment