Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII (update)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volkswagen Golf VII (update)

Betrouwbaarheid van deze afbeeldingen kan (voorlopig) niet gegarandeerd worden.

Een andere tankklep?
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

deze hadden toch al?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
        deze hadden toch al?
        Dan kan ik geen enkel verschil onderscheiden met de huidige...
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

Andere lichtblokken vooraan en lelijke velgen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

De verschillen zijn minimiem. maar als je er zelf een hebt is het iets makkelijker te spotten.
            De bumper vooraan is iets anders en de mistlichten zijn anders gevormd en geintegreerd in de bumper. De lichten zien er mij nog hetzelfde uit. En andere velgen idd.

Comment

Optisch idd minimale verschillen, maar wel nieuwe motoren (1.0 en 1.5 TSI, de 1.2 en 1.4 verdwijnen), LED ipv xenon, digitaal dashboard, nieuwe navigatie met grotere schermen, head-up-display, deels autonoom rijden ... allez allemaal als optie uiteraard, maar toch wel een interessante update.

Comment

Ik zou überhaupt geen VAG meer kopen met een oude 1.4 erin nu de nieuwe 1.5 TSI er aan komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                  De verschillen zijn minimiem. maar als je er zelf een hebt is het iets makkelijker te spotten.
                  De bumper vooraan is iets anders en de mistlichten zijn anders gevormd en geintegreerd in de bumper. De lichten zien er mij nog hetzelfde uit. En andere velgen idd.
                  De vorm van de lichtblokken wel, maar intern is de vorm wel veranderd

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Iemand wat meer informatie over die nieuwe 1.5 TDI die de 1.6 zou vervangen? (Als in: hopelijk heeft deze wel 130+ pk ..)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mauw Bekijk Berichten
                      Iemand wat meer informatie over die nieuwe 1.5 TDI die de 1.6 zou vervangen? (Als in: hopelijk heeft deze wel 130+ pk ..)
                      Van een 1.5tdi heb ik nergens iets gelezen. Vermoedelijk zal er een 1.6tdi van 110pk aangeboden worden. Meer vermogen kan je vinden bij 2.0 TDI's vanaf 150pk.

Comment

Komt de tgi dan ook met 1.5tsi ?

Comment

De 1.5 tsi komt ook uit als 1.5 tgi met waarschijnlijk 130 pk. Dit wordt de opvolger van mijn 1.4 tgi. Ik neem hem deze keer wel met DSG. Ben benieuwd wanneer hij bij neuwagenkauf.com verkrijgbaar is.

Comment

Interessant! We waren van plan om binnen 6-tal maand de 1.4tgi dsg te bestellen bij juetten und koolen. Enkel de 110pk was voor ons net iets te licht. Dit zou ideaal kunnen zijn! Hopelijk binnen 6 maand te bestellen!

Comment

Voor de 1.6/2.0 tdi zal alles wel bij het oude blijven. Ik kan me moeilijk voorstellen dat VW nog verder investeert in deze verouderde en vervuilende dieseltechnologie.Onlangs nog eens gereden in een 1.6 tdi en ik dacht dat er een defect aan de motor was. Bleek echter de gewone dieselratel zijn....
                              Last edited by ; 29/08/2016, 23:38.

Comment

Overdrijf vooral niet... Defect aan de motor...

Ik ben verre van een dieselliefhebber (integendeel!), maar komaan man!
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Don't feed the troll.

Comment

Afbeeldingen zouden the real deal zijn. Ze werden volgens Autobild geplukt uit een bètaversie van de nieuwe infotainment systemen.

Comment

Interieur met nieuw infotainment systeem

GTI met Discover Pro, dat men blijkbaar blijft aanbieden (al dan niet voorzien van een update)

Voor de rest weinig aanpassingen te bespeuren.

Comment

Goh ivm de 1.6 tdi, dat ding is gewoon rete traag en luidruchtig in vergelijking met een 1.4 tsi (of andere turbo benzine) Ooit ook eens gereden met een civic 1.6 dtec, werd bejuweld omwille zn stilte en prestaties . Vond het 3x niks, een 1.6 turbo benzine gewoon zijnde

Comment

Working...
                                        X