Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2018 Volvo V60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2018 Volvo V60

Volvo houdt hem echt goed schuil, de V60 en S60 zitten momenteel in testfase en worden voorgesteld eind 2017, binnen een jaar. Elders op het net vind je maar weinig concrete informatie.
    We kunnen alvast al beginnen gissen naar hoe deze eruit zou zien. Ik heb een hele mooie impressie gevonden.

Alvast een wagen waar de (jonge) kaderleden naar mogen uitkijken.

Last edited by dirk27; 12/01/2017, 00:32.
    Mijn Duitse auto (2013 Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTI EcoFLEX Cosmo)

Zal kantje boordje zijn, nu 92 000 km, op 180 000 km vervanging. Zal mijn baas moeten vragen zich niet te haasten met de bestelling van de volgende

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Als ze dat nu eens met RWD zouden uitbrengen, dat kocht ik direct

Comment

Dit zal hem zeker niet worden.
        Deze photoshop is knip-en-plakwerk van de V90.
        Volvo maakt geen eenheidsworst van zijn modellen.

Comment

Zo zou ik hem anders wel lusten.... op de flank beetje weg van de laatste Saab 9.3

Comment

Er is wel hoop voor ons allemaal, Volvo zal de wagen wel niet lelijker maken dan die shops op basis van de V90.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
              Zal kantje boordje zijn, nu 92 000 km, op 180 000 km vervanging. Zal mijn baas moeten vragen zich niet te haasten met de bestelling van de volgende
              idem hier, nu 108700km, vervanging op 200.000km(volgens mijn berekening mid 201
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                Dit zal hem zeker niet worden.
                Deze photoshop is knip-en-plakwerk van de V90.
                Volvo maakt geen eenheidsworst van zijn modellen.
                Is de V90 ook niet gewoon een platgeslagen XC90, terwijl de XC90 een verhoogde V90 is?

Comment

XC60 is eerstvolgende model die zal uitkomen !
                  NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                  S40 2.0D 136pk 2004
                  S40 1.8i 1996

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk27 Bekijk Berichten
                    Is de V90 ook niet gewoon een platgeslagen XC90, terwijl de XC90 een verhoogde V90 is?

Wie hier toont zijn dan ook allebei auto's uit de 90-serie.
                    Hier spreekt men over de 60-serie.

Comment

Mysterieuze wagen in de video van V90 CC

Gesproken over de 60 serie, in de officiële video van Volvo over de V90 Cross Country is er een sedan te zien die een afwijkende achterkant lijkt te hebben van de S90. Het is een mysterie om welke auto het gaat. Lijkt een aflopende coupé daklijn te hebben en lijkt niet heel compact te zijn.
                      Is dit het sedan broertje van de V60??

Video:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk27 Bekijk Berichten
                        Gesproken over de 60 serie, in de officiële video van Volvo over de V90 Cross Country is er een sedan te zien die een afwijkende achterkant lijkt te hebben van de S90. Het is een mysterie om welke auto het gaat. Lijkt een aflopende coupé daklijn te hebben en lijkt niet heel compact te zijn.
                        Is dit het sedan broertje van de V60??
                        Die auto is wel degelijk een S90.
                        Door de afstand en de hoek van waaruit de beelden zijn genomen lijkt het bij uitvergroting misschien om een kleiner model te gaan, maar Volvo rijdt nog niet rond met een S60 van de volgende generatie en zeker niet in een eigen filmpje.
                        De eerst volgende zal de XC60 zijn (reed al rond in Amsterdam met heel wat verpakking rond).
                        Ook de XC40 zit er aan te komen.

Comment

Heel vreemd is dan de schaduw het kofferdeksel. Het bovenste deel van het kofferdeksel op de S90 ligt omgekeerd. In principe kan je eigenlijk geen schaduw krijgen op het bovenste deel, toch niet meer dan het onderste deel. Het klopt gewoon niet wat je ziet.

Comment

Toch wel mogelijk, er is een spoiler als optie beschikbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
                              XC60 is eerstvolgende model die zal uitkomen !

Of de XC40

Comment

Weet al iemand of de nieuwe V60 groter zal worden (kofferruimte) dan de huidige?

Comment

Weet al iemand of de nieuwe V60 groter zal worden (kofferruimte) dan de huidige?

Comment

Comment

Foutje!

Last edited by Jocar; 12/01/2017, 08:33.
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koen42 Bekijk Berichten
                                        Tis te hopen als ze mee willen met de rest, want telkens een wederkerend argument dat vooral de koffer te klein is.

Comment

Working...
                                        X