Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen I.D. Concept 2016.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    INTERIEUR VOLKSWAGEN ID.3 DUIKT OP

    De buitenkant van de productierijpe Volkswagen ID.3 heeft na de onthulling van het prototype weinig geheimen meer. ‘Spannender’ wordt het interieur, waar Volkswagen nog maar weinig van liet zien. Tot nu!

    Op het internet dook - heel kort - een Duitse reclamespot van Volkswagen op. Daarin kwamen beelden voorbij van de nieuwe ID.3 én zijn interieur. Het publiceren van de video lijkt een foutje, want op dit moment zijn de bewegende beelden in geen velden of wegen te bekennen. Gelukkig hebben onze ijverige vrienden van een Frans forum de video onderschept voordat hij verdween en enkele screenshots van het interieur gemaakt.

    Eerder deze week reden wij al een rondje in de heftig bestickerde voorbode van de ID.3. Onze fotograaf mocht toen geen foto’s van het interieur maken, maar de redacteur mocht het toen wel beschrijven. Zijn beschrijving: “We zagen een trapeziumvormig display dat als een satelliet op de stuurkolom staat, met een daarin geïntegreerde draaiknop rechtsboven voor de transmissie, een groot centraal display dat naar de bestuurder gedraaid staat en een lichtstrip onder de voorruit die informatie geeft. Voor wie aan deze omschrijving niet genoeg heeft, hebben we een geheime tip: denk even terug aan de Seat EL Born concept-car. Meer zeggen we niet.“ De nieuwe beelden bevestigen deze cryptische omschrijving. Het centrale scherm op de middenconsole ‘hangt’ los van de rest en geeft toegang tot veel voorzieningen. Van navigatie tot de klimaatregeling: alle functies zitten in het scherm verwerkt. De unieke draaiknop achter het stuurwiel voor het verwisselen van de transmissie krijgt ook meer vorm. De instructies in het digitale instrumentarium krijgen een andere lay-out dan we nu van Volkswagen gewend zijn. Het geeft een meer geanimeerde indruk.

    Tijdens de komende IAA in Frankfurt kunnen we het hele dashboard bewonderen, want dan vindt de wereldwijde première plaats. Voor de eerste rijindruk kun je hieronder terecht.









    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment


    • #62
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

      Comment


      • #63
        Beetje fiesta-achtig.

        Comment


        • #64
          Als de airco ook al bediend moet worden via touchscreen, dan vind ik nog maar weinig redenen om deze te verkiezen boven Tesla 3. Eigenlijk enkel de achterklep.
          Ik vermoed dat de software bij de Tesla wel beter is, en zeker het updaten ervan.
          Nu nog rijgedrag afwachten. Tesla 3 is daar naar het schijnt best goed in.

          Comment


          • #65




            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • #66
              Nog een id variant, de ID Cross,













              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • #67
                Impressie van de Cross,

                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                Comment


                • #68
                  Ik zie alleen maar detail veranderingen vergeleken met de Cross, waarbij de lange dak spoiler de grootste verandering is.
                  There are Pretenders among us.....
                  Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten




                    Wanneer gaat dit ding eindelijk voorgesteld worden, IAA Frankfurt. ??

                    There are Pretenders among us.....
                    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                    Comment


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                      Als de airco ook al bediend moet worden via touchscreen, dan vind ik nog maar weinig redenen om deze te verkiezen boven Tesla 3. Eigenlijk enkel de achterklep.
                      Ik vermoed dat de software bij de Tesla wel beter is, en zeker het updaten ervan.
                      Nu nog rijgedrag afwachten. Tesla 3 is daar naar het schijnt best goed in.
                      Lees eens op wat bij op het Tesla forum, en zoek naar Model 3 Betrouwbaarheid... Indien je wat pech hebt, regent het binnen in je Model 3 (ofwel via de ramen, ofwel via het panoramisch dak). En als je dat topic in zijn geheel leest, dan lijkt dat geen alleenstaand probleem, er zijn er meerdere...

                      Indien deze ID.3 en trekhaak kan hebben of een dakimperiaal (fietsenvervoer), dan wordt dit mijn volgende. Ik ga me iig morgen een ID.3 first reserveren
                      BMW 420dA : >>>

                      Comment


                      • #71
                        Wat gaat zo'n ding kosten 50K+ of 60K+ ??
                        There are Pretenders among us.....
                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                        Comment


                        • #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                          Wat gaat zo'n ding kosten 50K+ of 60K+ ??
                          30 k EUR (WLTP 330km) - 40 kEUR (WLTP 420 km) - 50 kEUR (WLTP 550 km)
                          De First edition zou iig ongeveer 40 kEUR gaan kosten, met de middenste batterij
                          BMW 420dA : >>>

                          Comment


                          • #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten

                            30 k EUR (WLTP 330km) - 40 kEUR (WLTP 420 km) - 50 kEUR (WLTP 550 km)
                            De First edition zou iig ongeveer 40 kEUR gaan kosten, met de middenste batterij
                            En dat is allemaal met één motor achterin. ??
                            (waardeloos als je het mijn vraagt, maar dat terzijde)
                            There are Pretenders among us.....
                            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                            Comment


                            • #74
                              Ik kijk er naar uit. Benieuwd!
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                              Comment


                              • #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

                                En dat is allemaal met één motor achterin. ??
                                (waardeloos als je het mijn vraagt, maar dat terzijde)
                                Achterwielaandrijving inderdaad, ik zie niet waarom RWD waardeloos zou zijn.
                                Vermogen een beetje afhankelijk van batterij, ik dacht 204 pk. Later zou er ook een 4WD versie kunnen komen.

                                De VW ID.3 met 330 km range zou dus 5K minder kosten dan de opel e-corsa en de peugeot e-208 die dezelfde range aanbieden. Ook de Renault Zoe is niet echt goedkoper...

                                BMW 420dA : >>>

                                Comment

                                Working...
                                X