Oorspronkelijk geplaatst door hey69
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A/CLA/GLA-klasse (2018-20)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk BerichtenDus gaat de cla een andere naam krijgen? bon ja we zien welEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Mercedes-Benz belooft dat de nieuwe A-klasse volwassener en comfortabeler is dan voorheen, zonder aan dynamiek in te boeten.
Eerder dook de auto al nagenoeg zonder camouflagemateriaal op en ook nu zien we weer dat de koplampen platter zijn dan voorheen. Tevens duiken ze dieper naar beneden de neus in dan we van het model gewend zijn. De grille is lager in het front geplaatst.
De nieuwe A-klasse krijgt het niet al te gemakkelijk. Eenmaal op de markt krijgt hij op termijn niet alleen de nieuwe BMW 1-serie, maar ook de nieuwe Volvo V40tegenover zich.
Voor het eerst krijgt de A-klasse niet alleen een CLA-broer, maar ook een echte A-klasse Sedan. Die twee modellen worden naast elkaar gevoerd waarbij de opvolger van de huidige CLA-klasse in de markt wordt gezet als sportiever en ongetwijfeld duurder alternatief voor de A-klasse Sedan. Het zal eveneens voor het eerst zijn dat de A-klasse kennismaakt met (plug-in) hybridetechniek.
Teaser:
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenZiet er knap uit, op 2 februari onthulling zeker? (kheb het al gezien in de blackbox :p )Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk BerichtenZou me niet verwonderen moest er veel vroeger foto's lekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Veel vroeger? tis nog een week
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk BerichtenWat zei ik?De foto's lekken vroeger dan een week uit?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk BerichtenWat zei ik?De foto's lekken vroeger dan een week uit?
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenAlles lijkt erg knap met uitzondering van het doorlopende display waar ik geen fan van ben.lets have some more member berries
Comment
-
MERCEDES-BENZ TEAST OPNIEUW A-KLASSE
ONTHULLING IN AMSTERDAM STEEDS DICHTERBIJ
Bij Mercedes-Benz zijn alle ogen gericht op de nieuwe A-klasse, die later deze week in Amsterdam z’n wereldpremière beleeft. Als zoethoudertje komende Duitsers nog maar eens met een teaser over de brug.
Eerder kregen we het front van de auto te zien, nu is het tijd voor een blik van opzij. In de video (zie onder) waar bovenstaande afbeelding in wordt getoond, zijn tevens een aantal details te zien. Een logo, een handgreep, een stuk van de grille… wie goed kan puzzelen, ziet de auto al voor zich. Ook de eerdere spionagebeelden, waarop een fel oranje testexemplaar zichzelf vrijwel helemaal uit de doeken deed, helpen daarbij.
Duidelijk is dat Mercedes-Benz bij de A-klasse voor een evolutionair beleid gaat. De huidige generatie brak rigoureus met alles wat met z'n hoge, smalle voorganger te maken had, maar de huidige borduurt nadrukkelijk voort op de 'A' die al jaren behoorlijk succesvol is. Ook in de toekomst is de kleinste Mercedes een compacte hatchback met een imposant front en een behoorlijk rechte achterzijde. Het interieur, dat overigens helemaal geen geheimen meer heeft, wordt naar een hoger niveau getild en zit zeker in duurdere uitvoeringen vol fraaie details.
De Mercedes-Benz A-klasse wordt aanstaande vrijdag in Amsterdam onthuld. Uiteraard zijn we erbij om vanaf de eerste rang verslag te doen, dus houd deze site in de gaten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk BerichtenWat zei ik?De foto's lekken vroeger dan een week uit?
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment