Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 6-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 6-serie

BMW stoomt de opvolger van de Zes klaar die volgend jaar moet opduiken. Een recent gespot prototype geeft al een idee van de proporties van de wagen die als toekomstige rivaal van de Porsche 911 werd bestempeld.

Terwijl een nieuwe 8-reeks het coupé-gamma van BMW bovenaan moet afronden, zou de 6 volgens de eerste berichten een heroriëntatie ondergaan. Toch zou de 6-reeks in de GT-klasse blijven en geen aanval inzetten op de 911. Globaal gezien vertoont het prototype dezelfde proporties als het huidige model.

Onder de motorkap zouden we dezelfde motorisaties moeten terugvinden als in de nieuwe 5-reeks, inbegrepen de V8 4.4l van de M550i xDrive en een M6-variant van topniveau. Ook zou er weer een cabrioversie komen, maar wellicht geen Gran Coupé variant meer, volgens de geruchten.

Bron : www.gocar.be

freude am fahren

freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

Wel vreemd dat er geen Gran Coupé meer zou komen. Deze was toch succesvol?
        freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
          Wel vreemd dat er geen Gran Coupé meer zou komen. Deze was toch succesvol?
          zou jammer zijn maar je ziet een 6GC echt wel heel wat minder dan een CLS of A7.
          ZE hebben de wagen net iets te duur gemaakt voor zijn klasse
          lets have some more member berries

Comment

Dit wordt een prachtig machien.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik denk dat de Gran Coupé gaat voorbehouden worden voor de 8-serie.
              Ik ga mijn X5 binnen een jaartje opsolferen aan mij vrouw, zodat zij de gezinswagen onder haar hoede heeft, en mij dan iets aanschaffen met veel rijplezier. Een nieuwe 6 bijvoorbeeld (of een M4, als ik het zo kan vermommen dat mijn vrouw het niet doorheeft - had vroeger een een M5 en die onder zachte dwang naar de uitgang moeten begeleiden...)

Comment

Cabrio...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

6 Serie of 8 Serie, wie zal het zeggen?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                  X