Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar I-pace Concept.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jaguar I-pace Concept.

Jaguar gaat elektrisch met de I-PACE.

De slimste vijfzitter, sportwagen, familieauto en SUV in één elektrisch jasje, dat is de I-PACE volgens Jaguar. De I-PACE Concept blikt vooruit op een productieversie die in 2018 op de markt moet komen, en die ook I-Pace zal gaan heten. Daarmee wil Jaguar vooral weerstand bieden aan dat wat de Duitse premium competitie in de […]

Das könnte ein Erfolg für Jaguar werden. Die Studie zum Elektroauto I-Pace verspricht Platz, Kraft und Reichweite. Die Elektromobilität wird davon kaum profitieren.

Comment

Comment

Comment

Amai die is knap. Weet iemand wat de afmetingen zijn?

Comment

Bah, wa lelijk. Lijkt bijna op nen DS5
            Maar dan ietske minder lelijk

Comment

Toen ik dit topic opende ging er direct een flits door mijn hoofd van een Volvo C30...
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Spijtig dat het maar een concept is, mag van mij direct in productie zo ... zeer knap
                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Nice, jaguar is goed bezig als je het mij vraagt
                  4 rings driver

Comment

Mmm, geheel in lijn met andere Jaguars zal deze niet meteen een benchmark qua binnenafwerking neerzetten denk ik, ik weet dus niet of Tesla zich zorgen moet gaan maken, maar 'k vind een Model S en 3 nog altijd knapper dan dit.

Comment

Kan iemand uitleggen waar al die gaten aan de voorkant voor nodig zijn? Tenzij dat, zoals Casper destijds aan Hobbes zei, het "speed holes" zijn...

(ja ik weet dat battery packs koeling nodig hebben, ik vind het alleen zo ongelooflijk gekunsteld)

Comment

Mooi? Heb het nogal gezegd, elektrische wagens maken ze bewust lelijk! Kunnen ze niet gewoon bestaande, mooie modellen elektrisch maken?

Comment

Doet me niet veel. Nogal 'gezocht' qua lijnenspel.
                          Niet mijn ding.
                          King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                          2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                            Kan iemand uitleggen waar al die gaten aan de voorkant voor nodig zijn? Tenzij dat, zoals Casper destijds aan Hobbes zei, het "speed holes" zijn...

(ja ik weet dat battery packs koeling nodig hebben, ik vind het alleen zo ongelooflijk gekunsteld)
                            Die gaten zijn bv nodig voor koellucht naar de remmen en koellucht naar de Airco radiateur, en er zullen nog wel wat andere dingen zijn die wat koellucht kunnen gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                              Mooi? Heb het nogal gezegd, elektrische wagens maken ze bewust lelijk! Kunnen ze niet gewoon bestaande, mooie modellen elektrisch maken?
                              Neen, omdat de batterijen een nieuw ontwerp vragen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                Die gaten zijn bv nodig voor koellucht naar de remmen en koellucht naar de Airco radiateur, en er zullen nog wel wat andere dingen zijn die wat koellucht kunnen gebruiken.
                                Koeling is nodig. Koeling van de remmen is nodig. Warmtewisselaar voor de airco is nodig. Allemaal waar. Maar waarom ze er dan meteen aan de voorkant een incoherente gatenkaas van moeten maken...? Tesla doet het zonder, houdt het clean. Ik had gehoopt dat Jaguar er ook in zou slagen om dat uitgemolken design-idee van de overgeperforeerde voorkant te verlaten. Helaas pindakaas, dus. 't Is trouwens een van de redenen waarom ik de neuzen bij de meeste nieuwe Duitsers absoluut niet kan pruimen. De 4-serie is voor mij op dat vlak de steen des aanstoots. Maar dit terzijde

Comment

prachtige wagen, in 2018 beschikbaar

Comment

Comment

Comment

Working...
                                      X