Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De slimste vijfzitter, sportwagen, familieauto en SUV in één elektrisch jasje, dat is de I-PACE volgens Jaguar. De I-PACE Concept blikt vooruit op een productieversie die in 2018 op de markt moet komen, en die ook I-Pace zal gaan heten. Daarmee wil Jaguar vooral weerstand bieden aan dat wat de Duitse premium competitie in de […]
Toen ik dit topic opende ging er direct een flits door mijn hoofd van een Volvo C30...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Mmm, geheel in lijn met andere Jaguars zal deze niet meteen een benchmark qua binnenafwerking neerzetten denk ik, ik weet dus niet of Tesla zich zorgen moet gaan maken, maar 'k vind een Model S en 3 nog altijd knapper dan dit.
Kan iemand uitleggen waar al die gaten aan de voorkant voor nodig zijn? Tenzij dat, zoals Casper destijds aan Hobbes zei, het "speed holes" zijn...
(ja ik weet dat battery packs koeling nodig hebben, ik vind het alleen zo ongelooflijk gekunsteld)
Die gaten zijn bv nodig voor koellucht naar de remmen en koellucht naar de Airco radiateur, en er zullen nog wel wat andere dingen zijn die wat koellucht kunnen gebruiken.
Die gaten zijn bv nodig voor koellucht naar de remmen en koellucht naar de Airco radiateur, en er zullen nog wel wat andere dingen zijn die wat koellucht kunnen gebruiken.
Koeling is nodig. Koeling van de remmen is nodig. Warmtewisselaar voor de airco is nodig. Allemaal waar. Maar waarom ze er dan meteen aan de voorkant een incoherente gatenkaas van moeten maken...? Tesla doet het zonder, houdt het clean. Ik had gehoopt dat Jaguar er ook in zou slagen om dat uitgemolken design-idee van de overgeperforeerde voorkant te verlaten. Helaas pindakaas, dus. 't Is trouwens een van de redenen waarom ik de neuzen bij de meeste nieuwe Duitsers absoluut niet kan pruimen. De 4-serie is voor mij op dat vlak de steen des aanstoots. Maar dit terzijde
Comment