Vind het er nu niet echt spectaculair uitzien. Vanbuiten niet, en alzeker van binnen niet. Dat is gewoon identiek het interieur van de E Berline, break, coupé en cabrio...??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes CLE
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat ze 'm maar rap voorstellen, en dat die nieuwe 3.0 6L AMG motor maar snel ook in de E coupé komt.
Comment
-
Onlangs verscheen de Mercedes-Benz A-klasse zonder stickers in beeld en vandaag doet de opvolger van de CLS-klasse dat nog even dunnetjes over.
Goed, de opvolger van de huidige CLS-klasse, die mogelijkerwijs CLE-klasse gaat heten, rijdt hier nog semi-ingepakt rond, maar niet eerder zagen we deze hoeveelheid naakt plaatwerk van het nieuwe model.
De uitgaande tweede generatie van de CLS-klasse is met geboortejaar 2011 al aan vervanging toe. Niet dat de auto zo oud is, maar de E- en S-klasse waar hij tussen is gepositioneerd, zijn de afgelopen jaren volledig vernieuwd. De basis van de nieuwe E-klasse zal ook onder de nieuwe generatie komen te zitten. Dat moet onder andere voor een gewichtsreductie van zo'n 100 kilo zorgen.
Volgend jaar verwachten we de nieuwe CLE-klasse op de markt. De terugkeer van de shooting brake lijkt wegens het marginale succes van die variant op losse schroeven te staan. Liefhebbers van brute pk's kunnen uiteraard weer een AMG-variant verwachten.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenEn onder de naam cls!
Mercedes-Benz laat weten dat het de volledig nieuwe CLS-klasse presenteert tijdens de Los Angeles Auto Show.
Mercedes-Benz plaatst een teaserfoto op internet waarop de voorzijde van de nieuwe CLS-klasse te zien is. Het is opmerkelijk te noemen dat Mercedes-Benz de opvolger van de huidige CLS-klasse opnieuw die naam geeft. Enkele jaren geleden introduceerde het merk namelijk een nieuwe naamstrategie waarbij nagenoeg alle modellen verdeeld werden over de A-, C-, E- en S-families. De lettercombinatie GL is voorbehouden aan cross-overs, gevolgd door een letter van een van de genoemden klassen. De lettercombinatie CL- wordt door Mercedes gebruikt voor vierdeurscoupés. Het lag in de lijn der verwachting dat de nieuwe CLS-klasse, gezien het feit dat zowel het huidige model als de nieuwe sterk op techniek van de E-klasse leunen, dus CLE-klasse zou gaan heten. Dat blijkt niet het geval.
De nieuwe CLS-klasse zal profiteren van een behoorlijke gewichtsreductie, de E-klasse slankte immers zo'n 100 kilo af bij zijn generatiewissel. De terugkeer van de Shooting Brake lijkt wegens het marginale succes van die variant op losse schroeven te staan. Later deze maand hebben we alle details.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenZe kunnen die perfect CLS blijven noemen volgens mij.
Er gaat volgens mij geen 4-deurscoupé op echt het niveau van de S/S-coupé komen.
Bovendien is de huidige CLS ook gepositioneerd boven de E, luxueuzer uitgevoerd en duurder. Deze vierdeurscoupé E lijkt op een E maar net zo goed op een S.Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik denk ook CLS, vooral vanwege de opkomende GT4 die moet gaan vechten met het segment boven de CLS.
ik zou wel niet weten hoe je komt aan meer luxe tegenover de E? 4deurs coupe is zoals gewoonlijk duurder dan de sedan
Comment
-
En nog wat meer foto's...
http://mercedesblog.com/could-it-be-...leaked-online/
Ik vind het ontwerp van de nieuwe neus wel knap, een ontwerp dat we ook gaan zien op de nieuwe A. De achterkant daarentegen vind ik minder. Voor mij blijft de eerste generatie CLS de knapste. De huidige generatie is oubollig qua imago, en dat heeft zich dan ook geresulteerd in slechte verkoopcijfers.
Last edited by BMWMB; 28/11/2017, 12:36.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEerste officiële foto gelekt...
Eerste generatie was het knapste, tweede was wel zeer mooi qua lijn, maar niet zo speciaal meer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEn nog wat meer foto's...
http://mercedesblog.com/could-it-be-...leaked-online/
Ik vind het ontwerp van de nieuwe neus wel knap, een ontwerp dat we ook gaan zien op de nieuwe A. De achterkant daarentegen vind ik minder. Voor mij blijft de eerste generatie CLS de knapste. De huidige generatie is oubollig qua imago, en dat heeft zich dan ook geresulteerd in slechte verkoopcijfers.
foute wielen, foute matte uitvoering, cabardoesj lapjes binnenin
Comment
-
Topic ondertussen bij 'Nieuwe Auto's',
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment