Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-Klasse Facelift (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes C-Klasse Facelift (2017)

Die gerade mal drei Jahre alte Mercedes C-Klasse bekommt als Facelift und wird vor allem innen aufgefrischt. Erste Erlkönigfotos vom Cockpit!

Die C-Klasse war 2014 einer der Pioniere der neuen Mercedes-Designsprache. Deshalb hat es das Mittelklassemodell auch nicht nötig, mit dem anstehenden Facelift nach nur drei Jahren eine extrem große Überarbeitung zu bekommen. Von der Auffrischung der 205er-Baureihe profitiert in erster Linie der Innenraum.

Die wichtigste Änderung, die auf den Fotos zu erkennen ist: ein neues Lenkrad mit farbiger Spange und noch mehr Knöpfen. Die kleinen aus der E-Klasse bekannten Touchflächen im Lenkrad, übernimmt auch das C-Klasse Facelift. Außerdem entfällt der Tempomathebel auf der linken Seite des Lenkrads. Die Tempomat-Einstellungen wandern, wie bei der Konkurrenz, ins Lenkrad. Neu ist zudem das simpel designte und vermutlich optional erhältliche Touchpad, das den bisherigen Dreh-/Drück-Schalter mit darüberliegendem Touchpad, ersetzt. Was das Außendesign angeht, scheint man sich bei Mercedes mit veränderten Stoßfängern vorne und hinten sowie neu geformten Rückleuchten zufriedenzugeben. Mitte 2017 dürfte das Facelift in die Showrooms rollen, die Preise werden sich nur wenig verändern.

Bron: AutoBild

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Nu was ik zo content dat die cruisecontrol weer met een hendeltje was...
      ' k Zie liever 'mijn' stuur .

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
        Nu was ik zo content dat die cruisecontrol weer met een hendeltje was...
        ' k Zie liever 'mijn' stuur .
        Some guys have all the luck!

Comment

Binnen 18 maanden moet ik al een opvolger bestellen, en dat zal opnieuw een C (of E. ) moeten zijn.

Comment

Binnen 18 maanden moet ik al een opvolger bestellen, en dat zal opnieuw een C (of E. ) moeten zijn.
            Wijs besluit

Comment

Kan niet anders: lease-contract van 4 jaar, met na 2 jaar een wissel. Samenwerking van de lease-firma van Mercedes met lease-firma.
              De auto's zijn ofwel een B, C, E of GLC. Laatste twee zouden nogal een grote financiële opoffering kosten.

Comment

Benieuwd of die de nieuwe motoren gaat krijgen. En hopelijk ook eindelijk eens een C400 zonder 4matic.

Comment

De 1.6 zou dan vervangen worden door de nieuwe kleine Mercedes-motor die nu al in de E zit

Comment

Kan niet anders: lease-contract van 4 jaar, met na 2 jaar een wissel. Samenwerking van de lease-firma van Mercedes met lease-firma.
                    De auto's zijn ofwel een B, C, E of GLC. Laatste twee zouden nogal een grote financiële opoffering kosten.
                    Nice! Zou ik ook wel willen, alle 2 jaar een nieuw exemplaar van 'mijn merk'. Als niet leaser is dat helaas een dure zaak.

Maja! Even car freaks only live once

Comment

De C-klasse die momenteel in de showrooms staat, is daar sinds 2014 te vinden. Tijd voor een bijpuntsessie!

Althans, zo denkt Mercedes-Benz erover. We zien bij merken als Lexus, BMW, Mercedes en Audi vaker dat het opfrissen van een model op zeer subtiele wijze gebeurt. Voor deze C-klasse lijken de aanpassingen zo dun, dat er misschien wel te spreken valt over een modeljaarupdate.

De C-klasse die onze spionagefotograaf in Zweden op de foto wist te zetten, probeert zijn gewijzigde componenten te verbergen met wat camouflagemateriaal. Opnieuw ingedeelde achterlichtunits, een iets andere invulling van de koplampunits en nieuwe bumpers aan zowel voor als achterzijde, wereldschokkend zal de vernieuwde C-klasse niet zijn.

Voor het eerst kunnen we ook een blik op het interieur werpen. Hier monteert Mercedes-Benz een nieuw stuurwiel met meer bedieningsknoppen én een herzien touchpad op de middentunnel. Op motorisch vlak verwachten we weinig nieuws. Mogelijkerwijs schuift Mercedes-Benz de gefacelifte C-klasse tijdens de Autosalon van Genève naar voren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        Außerdem entfällt der Tempomathebel auf der linken Seite des Lenkrads. Die Tempomat-Einstellungen wandern, wie bei der Konkurrenz, ins Lenkrad.
                        Mijn lievelingshendeltje valt weg
                        Hoop dat Mercedes toch nog tot bezinning komt en het tempomathendeltje blijft behouden.

Comment

Veel te veel knoppen op dat stuur... Ziet er lelijk uit.

Comment

Klok weg. Nu cc hendel weg. Goed bezig.
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Hopelijk gaat die grill vooraan ook weg. Want dat ziet helemaal niet uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                Hopelijk gaat die grill vooraan ook weg. Want dat ziet helemaal niet uit.
                                Natuurlijk, dit is een gecamoufleerd prototype hé, de dingen die echt veranderen, zoals bv de bumpers, zijn niet herkenbaar

Comment

Enkel de bumpers camoufleren, dan weet ge meteen wat de FL gaat zijn. Dacht ff dat ze de melk bij Dacia waren gaan halen

Comment

Die tempomat is nochtans echt gemakkelijk. Een beetje zonde.

Verstuurd met de postduif.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                      Die tempomat is nochtans echt gemakkelijk. Een beetje zonde.
                                      Idd, heerlijk hendeltje is dat. Je moet nooit zoeken naar het juiste knopje op je stuur(tje), gewoon handen op kwart voor drie/tien voor twee aan het stuur houden en met de vingers duwen of trekken om de tempomat uit of aan te zetten.
                                      Wat mij betreft niet een beetje zonde, maar doodzonde.

Comment

The Fuck? Nog altijd die lelijke iPad...
                                        lets have some more member berries

Comment

Working...
                                        X